خبرگزاری کار ایران

طی ۱۱ ماه گذشته انجام گرفت؛

واگذاری بیش از ۲۴ هزار فقره انشعاب آب و فاضلاب در فارس

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۴۷۶

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس گفت: در ۱۱ ماه گذشته بالغ بر ۲۴ هزار فقره انشعاب آب و فاضلاب به متقاضیان شهری و روستایی استان واگذار شده است که به طور میانگین نسبت به مدت مشابه در سال ۱۴۰۱ رشد ۴۱ درصدی داشته است.

به گزارش ایلنا، علی جان صادق پور با بیان اینکه با توسعه شهرها و روستاها، واگذاری انشعاب آب و فاضلاب افزایش می یابد، اظهار داشت: در ۱۱ ماه گذشته از سال جاری، بالغ بر ۲۱ هزار فقره انشعاب آب به متقاضیان جدید واگذار شده است که از این تعداد ۶ هزار و۶۰۰ فقره در روستاها و ۱۴ هزار و ۴۰۰ فقره نیز در شهرهای استان بوده است.

صادق پور در خصوص رشد آمار واگذاری انشعاب آب به متقاضیان جدید نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نیز گفت: این تعداد مجموعا نسبت به مدت مشابه در سال ۱۴۰۱ رشدی ۴۱درصدی داشته است.

وی افزود: در همین راستا بالاترین واگذاری انشعاب آب در میان شهرستان های استان مربوط به شهرستان مرودشت با یک هزار و ۴۵۱ فقره انشعاب و کمترین واگذاری نیز در شهرستان جویم با ۱۲۶ فقره واگذاری بوده است.

به گفته مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس در بخش خدمات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب نیز تعداد انشعاب فاضلاب واگذار شده در ۱۱ ماه گذشته ۳ هزار و ۶ فقره بوده است که بالاترین واگذاری انشعاب در میان شهرهای منتفع از خدمات فاضلاب مربوط به شهر آباده با یک هزار و ۲۷ فقره و کمترین واگذاری نیز در شهر داراب با ۲۰ فقره بوده است.

صادق پور اظهار کرد: ارائه ی این خدمات در مقایسه با ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۱ رشدی ۴۱ درصدی را نشان می دهد.

گفتنی است، در حال حاضر ۴ روستا و ۸ شهر استان ازخدمات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب منتفع هستند؛ بر همین اساس پایین بودن سرانه ی بهره مندی شهرها و روستاهای استان از سامانه دفع بهداشتی فاضلاب، آمار واگذاری انشعاب فاضلاب در استان را معدود کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز