خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان خبر داد:

واگذاری ۱۵ هزار انشعاب آب شرب در سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۳۱۸

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان گفت؛ در سال قبل ۱۵ هزار انشعاب آب شرب به روستاییان واگذار شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان گفت: سال گذشته، یکهزار و ۳۳۹ فقره از کنتورهای خراب آب شرب در سطح روستاهای استان تعویض شد.
به گزارش ایلنا از رشت؛ محمدعلی فرامینی افزود: پس از برنامه ریزی‌های انجام شده در سال گذشته، یکهزار و ۳۳۹ فقره کنتور خراب در روستاهای این استان ساماندهی شد.
وی، هدف از انجام این کار را جلوگیری از پرت آب، استفادهٔ بهینه از آب آشامیدنی، ساماندهی مصرف مشترکین و جلوگیری از افزایش هزینه‌های تولید آب شرب اعلام کرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان اعلام کرد: در سال قبل ۱۵ هزار و ۱۷۲ فقره انشعاب آب شرب به روستاییان این استان واگذار شد.
محمدعلی فرامینی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۴۳ هزار و ۴۸۲ مشترک در روستاهای استان زیر پوشش شبکهٔ آبرسانی قرار دارند، افزود: در سال گذشته ۱۵ هزار و ۱۷۲ فقره انشعاب آب آشامیدنی به متقاضیانی روستایی در گیلان واگذار شد که نسبت به سال ۹۱ تغییر چندانی نداشت.
در زمان حاضر ۲۴۳ هزار و ۴۸۲ مشترک در یکهزار و ۶۶۴ روستای گیلان از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز