خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

اشتغال ۲۹۰۰ نفر در بخش کشاورزی استان همدان طی سال‌جاری

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۲۱۹

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: بیش از ۲۹۰۰ اشتغال در بخش کشاورزی استان در سال‌جاری ایجاد شده است.

به گزارش ایلنا از همدان، احمد قدیمی از تحقق ۱۱۰ درصدی سهمیه اشتغال توسط جهادکشاورزی استان خبر داد و اظهارکرد: بیش از ۲۹۰۰ اشتغال در بخش کشاورزی استان در سال‌جاری ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه این میزان اشتغال طبق برنامه‌ریزی و تقسیم‌بندی شهرستانی متناسب با ظرفیت‌ها عملیاتی شده است، افزود: توجه به زیربخش‌های مختلف از جمله گلخانه‌ها، صنایع تبدیلی و توسعه واحدهای دام و طیور همچنین پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون از راه‌های تحقق سهمیه اشتغال استان است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان همدان در ادامه با تأکید بر احیای واحدهای غیرفعال و نیمه‌فعال که زمینه اشتغال مولد را فراهم کرده است، گفت: در کنار دستیابی به آمار کمی  اشتغال، کیفیت شغل‌های به وجود آمده نیز در دستور کار بوده است.

وی توجه به اشتغال پایدار و داشتن بیمه را از مهمترین کارهای صورت گرفته در این حوزه دانست و گفت: آموزش متقاضیان کار در حوزه کشاورزی و توجه به اصل مهارت از برنامه‌های مدنظر سازمان است به‌طوری که به صورت هدفمند اجرایی و عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز