خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن استان خبرداد؛

صدور ۸۶۲۱ جلد سند مالکیت در ۲ سال گذشته در گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۲۰۳

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تا کنون برای ۱۱۳ هزار واحد مسکونی در روستاها و شهرهای استان گلستان سند صادر کرده است و در ۲ سال گذشته ۸۶۲۱ جلد سند مالکیت صادر شده است.

به گزارش ایلنای گلستان، سیدمحمدحسینی اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تا کنون ۲۵۰۰ جلد سند مالکیت شهری و روستایی صادر شده که ۲۱۰۰ جلد آن روستایی و ۴۰۰ جلد هم شهری بوده است.

حسینی مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها، افزایش بهای املاک روستایی، سهولت در ارائه تسهیلات بانکی به روستائیان، حل اختلافات ملکی و ... را از مزایای طرح سند دار کردن املاک روستایی و شهری دانست.

وی خاطر نشان کرد؛ تاکنون در راستای مالکیت بخشی به املاک و عدالت اجتماعی، ۱۱۳ هزار جلد سند مالکیت در استان گلستان صادر شده که ۱۰۷۰۰۰ جلد آن روستایی و ۶۰۰۰ جلد هم شهری بوده است .

حسینی با بیان اینکه شاخص برخورداری استان در صدور سند مالکیت ۴۶ درصد است افزود؛ ۶۰۰ روستا و ۱۳ شهر استان گلستان تحت مالکیت بنیاد علوی است که تا کنون ممنوعیت صدور سند داشته و امیدواریم با دستور ویژه مقام معظم رهبری برای واگذاری این املاک به مردم، شاهد جهش در صدور اسناد مالکیت در استان گلستان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز