خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفا استان خبرداد؛

واگذاری 532 انشعاب آبفا به واحدهای نهضت ملی مسکن همدان

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۱۹۱

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از نصب و واگذاری ۲۷۲ فقره انشعاب آب و ۲۶۰ فقره انشعاب فاضلاب برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرهاد بختیاری‌فر روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تاکنون ۵۱ پروژه نهضت ملی مسکن در ۳۲ شهر از طرف اداره کل مسکن و شهرسازی استان برای ما تعریف شده که شامل ۶۰ هزار و ۴۴۶ واحد است.

وی با بیان اینکه برآورد ریالی ما برای ایجاد و احداث تاسیسات آب و فاضلاب این پروژه‌ها ۱۶ هزار و ۶۹۲ میلیارد ریال است، مطرح کرد: بر اساس توافق‌های صورت گرفته و مصوبه شورای عالی مسکن کشور، منابع مالی این پروژه‌ها از محل اعتبارات داخلی وزارت نیرو، صندوق ملی مسکن و سازمان برنامه و بودجه، تأمین می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اینکه در این راستا تاکنون ۱۴۵ میلیارد ریال اعتبار جذب و هزینه شده است، یادآور شد: توافقنامه سه جانبه بین این دستگاه‌ها نوشته شده و در حال انعقاد است.

وی درباره تاسیسات مورد نیاز در این پروژه‌ها گفت: ۲۷۳ کیلومتر شبکه توزیع آب، ۷۳ کیلومتر خط انتقال آب، ۲۲۰ کیلومتر شبکه انتقال فاضلاب، هشت باب مخزن با ظرفیت ۴۰ هزار متر مکعب و هشت ایستگاه پمپاژ، تأسیسات مورد نیاز ما برای اجرای تعهدات در این پروژه‌ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز