خبرگزاری کار ایران

آغاز عملیات ۴ هزار واحد مسکونی دانشگاه‌ های خراسان رضوی‌

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۶۳۴

با حضور وبیناری رئیس‌جمهور، عملیات اجرایی ۵۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نخبگان، اعضای هیات علمی، کارکنان و خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌ها در کشور آغاز شد که تعداد ۴ هزار واحد آن به خراسان رضوی اختصاص دارد.

به گزارش ایلنا از مشهد،  با حضور وبیناری رئیس‌جمهور، وزرای راه و شهرسازی، علوم، کشور، تعاون، کار و رفاه اجتماعی شنبه مورخ ۲۸ بهمن‌ماه، عملیات اجرایی ۵۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نخبگان، اعضای هیات علمی، کارکنان و خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌ها در کشور آغاز شد که تعداد ۴ هزار واحد آن به خراسان رضوی اختصاص دارد.

یعقوبعلی نظری در حاشیه این جلسه گفت: امروز همزمان با سراسر کشور تعداد ۵۹۵۰۰ واحد در قالب تفاهم‌نامه فی مابین وزارت راه و شهرسازی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، عملیات آماده‌سازی و در برخی نقاط ساخت این واحدها با دستور رئیس جمهور آغاز شد.

استاندار خراسان رضوی افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه، املاک و اراضی که در طول سالیان گذشته در اختیار دانشگاه‌ها بوده و به هر دلیلی مازاد تشخیص داده شده است، به چرخه تولید مسکن برخواهند گشت تا اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه‌ها بتوانند صاحب مسکن بشوند.

وی متذکر شد: از مجموع ذکر شده، تعداد ۴ هزار واحد به استان خراسان رضوی و اراضی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد واقع در شهر گلبهار اختصاص دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز