خبرگزاری کار ایران

منتخبان مردم حوزه همدان و فامنین در مجلس دوازدهم مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۷۷۳

حمیدرضا حاجی بابایی و عباس صوفی در حوزه انتخابیه همدان و فامنین بیشترین میزان آراء را کسب کردند و به عنوان نماینده منتخب مردم راهی مجلس دوازدهم شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از هیات‌های اجرایی انتخابات، حاجی بابایی با کسب ۵۸ هزار و ۳۴۹ رای و صوفی با ۴۷ هزار و ۹۳۴ رای به ترتیب با کسب بیشترین آرا از مجموع آرای صحیح ماخوذه ۲۰۶ هزار و ۵۷۶ رای به عنوان منتخبان مردم حوزه انتخابیه همدان و فامنین انتخاب شدند.

حوزه انتخابیه همدان دارای ۲ کرسی در خانه ملت است که در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۹۳ داوطلب یعنی به ازای هر کرسی ۴۶ نامزد رقابت کردند.

۲۸۸ شعبه ثابت و سیار در شهر همدان ، مریانج و بخش مرکزی، ۳۲ شعبه در حوزه فرعی شرا، ۳۴ شعبه در حوزه فرعی فامنین و بخش مرکزی، ۲۱ شعبه در حوزه فرعی شرا برای جمع آوری آرای مردم‌ در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده بود.

۵۵۰ هزار و ۵۰۳ نفر در شهرستان همدان، ۳۳ هزار و ۱۰۴ نفv در فامنین و در مجموع ۵۸۳ هزار و ۶۰۷ نفر در حوزه انتخابیه همدان و فامنین واجد شرایط رای دادن بودند.

به گزارش ایلنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری دیروز جمعه یازدهم اسفند برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز