خبرگزاری کار ایران

با حضور در مدرسه شهید بابایی؛

نخبگان و ورزشکاران قزوین همراه استاندار در انتخابات شرکت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۱۰۰

استاندار قزوین، با حضور در مدرسه پسرانه شهید بابایی به همراه تعدادی از ورزشکاران و نخبگان استان در انتخابات شرکت کرده و رای خود را داخل صندوق انداختند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین، با حضور در مدرسه شهید بابایی، رای خود را به داخل صندوق انداخت.

تعدادی از ورزشکاران و نخبگان استان، استاندار را همراهی کردند.

مهران برخورداری، دارنده سهمیه المپیک و مدال برنز بازی‌های آسیایی در رشته تکواندو؛ علی اصغر آسیابری، دارنده مدال طلای مسابقات جهانی کاراته، مرتضی رمضانی قهرمان پارالمپک در رشته والیبال نشسته و علیرضا قورچی بیگی قهرمان پارالمپیکی شطرنج از ورزشکارانی بودند که استاندار را همراهی کردند.

همچنین مرضیه حسنی‌، رتبه 7 کنکور سراسری علوم انسانی؛ آبتین قاسم پور، دارنده طلای المپیاد نانو و رتبه اول دانشگاه تهران در آزمون جامع؛ سارا غزنوی، دارنده مدال طلای المپیاد جغرافی و عضو تیم ملی ایران در المپیادهای جهانی فرانسه و اندونزی و برادران برنده سیمرغ بلورین جشنواره فجر هم همراه استاندار بودند.

همچنین ده دانش‌آموز رای اولی دختر و ده دانش‌آموز رای اولی پسر هم همراه با استاندار در انتخابات شرکت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز