خبرگزاری کار ایران

خدمات مختلف بنیاد ۱۵ خرداد در تهران و استان‌های هم‌جوار؛

معرفی ۲ هزار زوج برای دریافت تسهیلات درمان ناباروری

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۳۹۸

پرداخت ۳ هزار و ۵۰۰ کمک‌هزینه درمان سرطان

بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام ۲ هزار زوج را برای دریافت تسهیلات درمان ناباروری معرفی کرده است.

به گزارش ایلنا، رهام رضائیان، مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با اعلام این خبر افزود: ۲ هزار زوج نابارور در منطقه دو کشوری شامل استان‌های تهران، البرز، سمنان و قم برای دریافت تسهیلات درمان ناباروری معرفی شده‌اند.

رضائیان در تشریح اقدامات دیگر بنیاد ۱۵ خرداد در حوزه سلامت گفت: تا به امروز ۳ هزار و ۵۰۸ کمک‌هزینه درمان به مبتلایان سرطان و بیماری‌های سخت‌درمان در تهران و استان‌های هم‌جوار البرز، سمنان و قم پرداخت شده است.

وی ادامه داد: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همچنین تاکنون از یک‌هزار و ۵۳۸ کودک محروم کم‌شنوا و ناشنوا در این استان‌ها برای درمان و کاشت حلزون و خدمات پس از کاشت مورد حمایت قرار گرفته‌اند.

به گفته مدیر روابط عمومی بنیاد ۱۵ خرداد، ۳۶۷ کودک مبتلا به تنبلی چشم در استان‌های تهران، البرز، سمنان و قم کمک‌هزینه خرید عینک دریافت کرده‌اند.

رضائیان از مناسب‌سازی منزل ۱۶۶ معلول در تهران و استان‌های هم‌جوار خبر داد و افزود: همچنین در قالب پویش‌ «مثبت حرکت» انواع تجهیزات توان‌بخشی از جمله ویلچر، واکر، تشک مواج، عصای جسمی حرکتی، عصای نابینایان، تشک و ویلچر به یک‌هزار و ۳۰ نفر از معلولان چهار استان تهران، البرز، سمنان و قم اهدا شده است.

وی با تاکید بر تمرکز ویژه بنیاد ۱۵ خرداد بر موضوع جوانی جمعیت و خانواده بیان کرد: تا به امروز ۲ هزار و ۷۲۶ بسته لبخند مادری شامل اقلام ضروری و مورد نیاز نوزادان تا یک‌سالگی، کارت هدیه برای مادر به ازای هر فرزند و شش ماه پوشک مصرفی نوزادان به خانواده‌هایی که از سال گذشته تاکنون صاحب فرزند چندقلو شده‌اند، در تهران و استان‌های هم‌جوار توزیع شده است.

مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی بنیاد ۱۵ خرداد خاطرنشان کرد: همچنین با هدف حمایت از فرزندآوری، ۳ هزار و ۹۲ خانواده‌ دارای بیش از سه فرزند که جزو جامعه هدف طرح «ایرانِ جوان» محسوب می‌شوند و از سال ۱۴۰۱ به بعد صاحب فرزند سوم شده‌اند، ضمن دریافت کارت هدیه به ازای هر فرزند، برای تسهیلات قرض‌الحسنه به بانک عامل معرفی شده‌اند.

وی در تشریح اقدامات صورت گرفته در حوزه عمران اجتماعی نیز توضیح داد: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ۱۵۸ باب مدرسه با ۷۴۱ کلاس درس را در استان‌های تهران، البرز، سمنان و قم به بهره‌برداری رسانده است.

رضائیان ادامه داد: ۱۸ خانه بهداشت نیز در مناطق محروم و کم‌برخوردار این استا‌ن‌ها احداث شده است.
گفتنی است، بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با هدف چابک‌سازی و سرعت‌بخشی به اقدامات و خدمات چندگانه خود در حوزه‌های جمعیت و خانواده، سلامت و عمران اجتماعی، استان‌های تحت پوشش را به ۹ گروه و منطقه تقسیم کرده است تا خدمات‌رسانی در هر منطقه با کیفیت و سرعت بیشتری انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز