خبرگزاری کار ایران

مدارس برخی از شهرستان‌های خراسان جنوبی غیر حضوری شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۸۶۱

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: آموزش در مدارس هفت شهرستان این استان به علت بارش برف و برودت هوا امروز سه‌شنبه غیر حضوری است و به صورت مجازی دنبال می‌شود.

به گزارش ایلنا، سید علیرضا موسوی نژاد روز سه‌شنبه افزود: براساس آخرین تصمیم گیری‌ها به علت بارش برف، یخبندان شدید و لغزندگی معابر، مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهرستان بیرجند نیز امروز غیر حضوری شد.

وی عنوان کرد: مدارس شهرستان‌های زیرکوه، قاینات، سربیشه و درمیان امروز در تمامی مقاطع تحصیلی غیر حضوری است و در شهرستان نهبندان تمامی مدارس بخش سرداران به صورت غیر حضوری فعالیت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در برخی شهرستان‌ها همچون سرایان و فردوس که تعداد محدودی از روستاها بارش برف وجود دارد غیر حضوری شدن مدارس بنا به تصمیم مدیر آموزش و پرورش شهرستان و فرماندار خواهد بود.

همچنین در اطلاعیه‌ای آمده است: بنا بر هماهنگی با فرمانداری و اداره کل آموزش و پرورش استان امروز فقط مدارس روستاهای بالادست و کوهپایه‌ای "چرمه، نوبهار، کریمو، مصعبی، نوده" در بخش آیسک و مدارس عشایری "بند نو، چاه غیاث، چاه طالب، چاه تریخی و چاه پنیری" در بخش سه قلعه سرایان غیر حضوری است و سایر مدارس به روال عادی دایر خواهد بود.

استان خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند دارای ۱۱ شهرستان است.

بارش برف از روز یکشنبه هفته جاری در خراسان جنوبی آغاز شد و همچنان در اغلب مناطق این استان ادامه دارد.

بنا به تصمیم ستاد مدیریت بحران استان روز گذشته ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس ۶ شهرستان استان تعطیل بود اما امروز (سه‌شنبه) ادارات باز است.

بنا به پیش بینی هواشناسی بارندگی‌ها تا پایان هفته ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز