خبرگزاری کار ایران

مدیرکل گمرکات استان خبر داد؛

صادرات محصولات اصفهان به ۹۲ کشور جهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۴۶۸

مدیرکل گمرکات اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ میلیون و ۱۱۵ هزار تُن کالا به ارزش یک میلیارد و ۳۲۲ میلیون دلار از گمرکات استان به خارج از کشور صادر شده است. تشریفات صادرات کالا از اصفهان از ابتدای سال جاری تاکنون به مقصد ۹۲ کشور جهان انجام شده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، رسول کوهستانی پزوه افزود: صادرات امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، تغییر محسوسی نداشته است.

وی ادامه داد: تشریفات صادرات کالا از اصفهان از ابتدای سال جاری تاکنون به مقصد ۹۲ کشور جهان انجام شده است.

مدیرکل گمرکات اصفهان خاطرنشان کرد: حدود ۶۸ درصد از تشریفات کالاهای صادراتی استان در خارج از اماکن گمرکی و در واحدهای تولیدی و انبار صاحبان کالا بصورت ارزیابی در محل، ۳۱ درصد بصورت حمل یکسره و تنها یک درصد در قالب تخلیه در انبارهای گمرک بوده است.

وی، اقلام صادراتی از گمرکات استان را ۷۵۹ نوع کالا برشمرد و ۸۷ درصد از کل محصولات صادراتی از گمرکات استان را شامل چُدن آهن و فولاد و مصنوعات آن، محصولات پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی، فرش ماشینی و دستباف، محصولات لبنی و مس و مصنوعات اعلام کرد.

کوهستانی پزوه بیان کرد: ۸۲ درصد از این کالاها به پنج کشور عراق، پاکستان، افغانستان، ترکیه و امارات متحده عربی صادر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز