خبرگزاری کار ایران

غافلگیری قاچاقچیان و کشف ٣٠ قبضه اسلحه کلت کمری در «پاوه»

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۳۹۱

دادستان پاوه گفت: بامداد امروز و با اشراف دقیق اطلاعاتی و طی یک عملیات موفق توسط سربازان گمنام اداره اطلاعات شهرستان پاوه، تعداد ٣٠ قبضه اسلحه کلت کمری از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، نوید صحرایی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بامداد امروز و با اشراف دقیق اطلاعاتی و طی یک عملیات موفق توسط سربازان گمنام اداره اطلاعات شهرستان پاوه، تعداد ٣٠ قبضه اسلحه کلت کمری از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

وی، از دستگیری سه نفر در این خصوص خبر داد و گفت: به تمامی قاچاقچیان اسلحه و مهمات که در پی ایجاد ناامنی هستند، هشدار می‌دهیم که مجازات‌های قاطع و بازدارنده و حبس‌های طویل‌المدت در انتظار آنان است و یقین داشته باشند که هیچ مکان امنی برای آنان وجود ندارد و قطعا در چنگال قانون و عدالت گرفتار خواهند شد.

دادستان پاوه در بخش دیگر از سخنانش، اشاره‌ای به دستگیری ۵ نفر از اشخاص موسوم به بلاگر که در نرم‌افزار غیرمجاز و مسدود شده اینستاگرام با انتشار تصاویر مبتذل از خود موجب ترویج و اباحه‌گری غیراخلاقی شدند، داشت و گفت: پرونده در این رابطه تشکیل و در راستای صدور حکم مقتضی به دادگاه کیفری دو شهرستان پاوه ارسال شده است.

وی در پاپان، متذکر شد: به هیچ عنوان اجاز نخواهیم داد که عده‌ای اندک، با اقدامات غیراخلاقی خود فضای مجازی را برای خانواده‌ها و جوانان مسموم و ناامن کرده و چهره‌ای مبتذل و سخیف از فرهنگ غنی و اصیل قوم کرد و مردم شریف و دین‌دار شهرستان پاوه به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز