خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار قزوین:

برنامه‌های هفته جوان در قزوین با محوریت انتخابات برگزار شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۹۲۷

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: با توجه به تقارن هفته جوان و نزدیکی به انتخابات لازم است برنامه‌های این هفته در مسیر نقش آفرینی موثر جوانان در حوزه انتخابات باشد.

به گزارش ایلنا، عباس کاظمی در نشست با برخی جوانان شاخص و مسئولان استان به منظور هماهنگی برنامه‌های هفته جوان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج به لحاظ اهمیت موضوع و همچنین تاکید مقام معظم رهبری تا پایان سال باید به صفر برسد و نوبت‌ها حذف شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین افزود: بانک‌های استان قزوین در حوزه پرداخت تسهیلات حوزه ازدواج و فرزندآوری عملکرد خوبی داشته‌اند و قابل قبول بوده و از نظر پرداخت تسهیلات قانون جوانی جمعیت رتبه ششم را در کشور داریم.

وی با اشاره به انتخابات سال جاری یادآورشد: جوانان باید در انتخابات ضمن توجه به شاخص‌ها در انتخاب نماینده انقلابی و اصلح دقت کنند تا فردی وارد مجلس شود که بتواند مطالبات مردم را پیگیری کند.

این مسئول در خصوص هفته جوان یادآورشد: دستگاه های اجرایی مستندات برنامه‌های خود را به دبیرخانه این رویداد در معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین ارسال کنند.

وی گفت: معاونت جوانان نیز باید برنامه‌های هفته جوان را به صورت متمرکز و در قالب ستاد بزرگداشت منتشر کرده و با کمک رسانه‌ها اطلاع رسانی به‌موقعی داشته باشد.

معاون استاندار قزوین اضافه کرد: در هفته‌های منتهی به انتخابات، برنامه‌ها باید در راستای افزایش مشارکت انتخاباتی برگزار شود و با نزدیک شدن به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری رسانه‌ها نیز در اطلاع رسانی کنند.

کاظمی یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی و دبیرخانه ستاد بزرگداشت هفته جوان باید به صورت اختصاصی برای آن برنامه ریزی کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز