خبرگزاری کار ایران

مدیر مخابرات منطقه قزوین:

مخابرات قزوین برای انتخابات الکترونیک آمادگی کامل دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۶۷۶

مدیر مخابرات منطقه قزوین گفت: مخابرات منطقه قزوین آمادگی ۱۰۰ درصدی خود را برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اعلام کرده است و بخشداری‌ها به فیبر نوری مجهز خواهند شد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا نصرآبادی در دیدار با فرماندار شهرستان تاکستان اظهار کرد: برای تحقق حماسه سیاسی که با حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس که در اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، تلاش کرده‌ایم تا امکانات مخابراتی برای برگزاری انتخاباتی پرشور تامین شود و بستر ارائه خدمات الکترونیکی نیز کاملا در استان قزوین فراهم شده است.

مدیر مخابرات منطقه قزوین ادامه داد: حضور پر شور مردم در این رویداد مهم سیاسی و اجتماعی موجب تقویت اقتدار نظام اسلامی و ناامید شدن دشمنان خواهد شد.

وی افزود: به دنبال تفاهم‌نامه شرکت مخابرات ایران با وزارت کشور در خصوص مشارکت هرچه بیشتر شرکت مخابرات در برگزاری انتخابات الکترونیکی در اسفندماه سال جاری ما آمادگی خود را اعلام کرده‌ایم.

مدیر مخابرات منطقه قزوین اظهار کرد: با عملیاتی شدن تفاهم‌نامه و با اجرایی کردن طرح فیبرنوری بخشداری‌های سراسر استان، مجهز به فیبرنوری می‌شوند تا زیرساخت‌های اصلی ارتباطات در اجرای انتخابات الکترونیکی در استان مهیا شود.

نصرآبادی گفت: همه امکانات و ظرفیت‌های مخابرات منطقه قزوین در حوزه‌های فیبرنوری، همراه اول و... جهت برگزاری هرچه با شکوه تر انتخابات به‌کار گرفته می‌شود تا مسئولان برگزاری انتخابات هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند.

مدیر مخابرات قزوین  با بیان اینکه بر اساس تفاهم‌نامه وزارت کشور اجرای فیبرنوری بخشداری‌ها در داخل شهرستان‌ها در تعهد شرکت مخابرات قرار گرفته است، بیان کرد: با شروع عملیات اجرایی فیبرنوری بخشداری در شهرستان در اثر تعامل سازنده فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها این پروژه مهم زیرساختی محقق می‌شود.

حسینی فرماندار تاکستان هم با قدردانی از اقدامات مخابراتی در حوزه شهرستان تاکستان گفت: از توسعه ارتباطات در این شهرستان حمایت می‌کنیم و برای انجام هر چه باشکوه‌تر انتخابات در این شهرستان، از تمامی توان و امکانات در اختیار استفاده می‌کنیم تا برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی، به یادگار بماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز