خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان خبرداد؛

برف روبی و نمک پاشی بیش از 18 هزار کیلومتر از محورهای ارتباطی همدان

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۴۶۱

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان از انجام عملیات نمک پاشی و برف روبی راهداران در ۱۸ هزار و ۳۰۰ کیلومتر باند از محورهای ارتباطی استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، مهرداد آهکی افزود: بارش برف از روز گذشته در جاده های برون شهری این استان آغاز شد و تیم های راهداری از همه توان برای پیشگیری از مسدود شدن راه ها استفاده کردند.

وی بیان کرد: از روز گذشته با شدت گرفتن بارش برف، ۶ هزار تن شن و نمک برای پیشگیری از یخ زدگی سطح جاده، پخش شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان اظهار کرد: هم اکنون ۵۶۳ نیرو با استفاده از ۳۱۵ دستگاه از ماشین آلات راهداری در ۳۵ راهدارخانه و ۴۵ گردنه برف‌گیر هم اکنون مشغول خدمت رسانی به هموطنان هستند.

آهکی از رانندگان و کاربران جاده ای خواست از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند همچنین پیش از ورود به مسیرهای کوهستانی همدان از طریق سامانه های گویای ۱۴۱ از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های استان و کشور مطلع شوند.

وی بیان کرد: هم اینک شاهد مه گرفتگی شدید در مسیرهای برون شهری همدان هستیم که استفاده از چراغ مه شکن، روشن کردن فلاشر و تردد با سرعت مطمئنه ضروری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز