خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر تبریز:

بلاتکلیفی مساعدت مالی سرویس مدارس کودکان استثنائی

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۲۵۳

ابلاغیه دولت در تبریز با مشکل روبرو شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به مشکل اجرای ابلاغیه هیت دولت درخصوص پرداخت مالی هزینه سرویس مدارس کودکان استثنایی بر لزوم توجه جدی به مصوبه سال گذشته شورای شهر در این خصوص تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، یاسین بجانی در جلسه علنی اظهار کرد: مدیران مدارس استثنایی در جلسه ای فوق العاده پیگیر مساله تامین مالی سرویس مدارس استثنائی بودند، سال گذشته این عزیزان مصوبه‌ای داشتند که طبق آن قرار بر این بود تا شهرداری در بحث سرویس مدارس به کودکان استثنایی کمک کند.

وی ادامه داد: کودکان اسثتنایی پیش از این سالها به دلیل نبود سرویس مدارس و بضاعت کم مالی با مشکلاتی مواجه بودند که شهرداری سال گذشته با حمایت خود از این عزیزان اقدامی ارزشمند انجام داد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز مطرح کرد: امسال هیئت دولت مجددا ابلاغیه ای صادر کرده تا کل هزینه سرویس مدارس کودکان استثنائی را شهرداری ها پرداخت کنند و در این باره ظاهرا مشکلاتی پیش آمده که خواهشمندیم شهرداری توضیحاتی ارائه داده و اقداماتی در راستای مصوبه این مهم اتخاذ کند.

بجانی یادآور شد: در رابطه با بحث مناسب سازی معابر برای معلولان هم در بودجه سال آینده اقدامات جدی اتخاذ شده و نگرش ها نسبت به افراد کم توان تغییر یابد تا این عزیزان بتوانند به راحتی در معابر شهری عبور و مرور داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز