خبرگزاری کار ایران

عاملان نزاع منجر به قتل در سیرجان دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۶۰۳

فرمانده انتظامی سیرجان گفت: عامل اصلی وقوع قتل و ۲ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی منجر به این قتل در کمتر از یک ساعت دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ خواجه‌پور عصر پنجشنبه در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام وقوع نزاع دسته جمعی منجر به قتل در یکی از شرکت‌های ساختمانی در حاشیه شهر سیرجان، بلافاصله تیم گشت پاسگاه محمود آباد به محل اعزام و در بررسی‌های اولیه مشخص شد چند جوان به دلیل اختلافات با یکدیگر درگیر و طی نزاعی که بین آنها شکل می‌گیرد یکی از آنها با ضربات سلاح سرد مصدوم و در دم جان می‌بازد و ضارب و دیگر افراد دخیل در نزاع نیز از محل متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به انجام پی جویی های پلیسی برای شناسایی و دستگیری قاتل و عاملان این نزاع تاکید کرد: در این رابطه با تلاش تیم‌های از پلیس آگاهی، عامل وقوع قتل که جوان ۲۵ ساله است و ۲ نفر از افراد مشارکت کننده در این نزاع دسته جمعی شناسایی و طی چند عملیات جداگانه در اطراف محل وقوع قتل در کمتر از یک دستگیر شدند.

سرهنگ خواجه پور با اشاره به اینکه علت و انگیزه این نزاع منجر به قتل عدم کنترل خشم ضارب بوده است، تاکید کرد: در این رابطه همه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز