خبرگزاری کار ایران

در هفتمین روز از دهه فجر صورت گرفت؛

بهره‌برداری از 304 پروژه آب و برق در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۲۰۹

به مناسبت دهه فجر، 304 پروژه صنعت آب و برق استان با اعتبار 448 میلیارد و 400 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا، صبح امروز در مراسمی با حضور محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین و مسئولین صنعت آب و برق استان، پروژه‌های این بخش افتتاح شد.

250 پروژه شرکت توزیع برق استان قزوین با اعتباری بیش از 166 میلیارد و 900 میلیون تومان افتتاح شد که شامل توسعه، احداث، اصلاح، بهینه سازی شبکه روشنایی معابر، رفع ضعف ولتاژ، جابجایی شبکه و تعویض سیم مسی با کابل خودنگهدار است.

همچنین 29 پروژه شرکت آب و فاضلاب استان قزوین با اعتبار 179 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

طرح‌های آبفا شامل احداث 4 باب مخزن به حجم 1200 مترمکعب، توسعه، اصلاح خط انتقال و شبکه آب و فاضلاب، احداث تصفیه خانه فاضلاب روستای نیکویه در شهرستان تاکستان، احداث یک باب ایستگاه پمپاژ، حفر و تجهیز 9 حلقه چاه و بهسازی 4 دهنه چشمه با ظرفیت آبدهی 126 لیتر در ثانیه است.

با افتتاح این طرح‌ها جمعیتی بیش از 33 هزار و 396 نفر از خدمات آبرسانی برخوردار شدند.

افتتاح 10 پروژه شرکت آب منطقه‌ای قزوین از دیگر برنامه‌های هفتمین روز از دهه مبارک فجر است که شامل ساماندهی و لایروبی رودخانه‌های استان به طول 19 کیلومتر است که برای اجرای آن‌ها 12 میلیارد و 200  میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز