خبرگزاری کار ایران

رفع تصرف اراضی ملی ۱۰ میلیارد ریالی در فومن

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۳۴۵

فرمانده انتظامی فومن از رفع تصرف ۵ هکتار از اراضی ملی در این شهرستان خبر داد و گفت:کارشناسان ارزش تقریبی این اراضی را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

به گزارش ایلنا از فومن، سرهنگ حمیدرضا فیضی با بیان اینکه حفاظت از منابع طبیعی برای آیندگان یک وظیفه همگانی است، اظهار کرد: پلیس با سودجویانی که به منابع طبیعی و ملی دست درازی کنند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

وی به دریافت خبری در خصوص تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهرستان فومن و آغاز تحقیقات پلیس در این زمینه خبر داد و گفت: مأموران پلیس آگاهی در خلال رسیدگی به این پرونده به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فومن تصریح کرد: در بازدید از زمین مورد نظر مشخص شد، متهم ۵ هکتار از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله بلوک دیوارکشی و محصور کرده است.

این مقام انتظامی از رفع تصرف و جمع‌آوری کلیه آثار تجاوز با حکم قضائی و به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع خبر داد و بیان‌داشت: کارشناسان ارزش تقریبی این اراضی را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ فیضی در پایان با اشاره به معرفی متصرف ۴۲ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی، تاکید کرد: منابع طبیعی میراث ارزشمندی از ما برای آیندگان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز