خبرگزاری کار ایران

در سال جاری؛

52 پرونده تخلف تاکسیرانان در قزوین رسیدگی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۲۶۱

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: از ابتدای امسال تاکنون به 52 پرونده تخلفات تاکسیرانان در هیأت انضباطی سازمان تاکسیرانی رسیدگی شده است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا وثوق‌نیا گفت: تاکنون برای رسیدگی به شکایت‌ها 32 جلسه تشکیل شده که به صدور آرایی چون دادن اخطار و تذکر، دریافت تعهد کتبی، جریمه نقدی، توقیف خودرو و یا لغو مجوز فعالیت منجر شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین یادآور شد: شکایات دریافت شده از تاکسیرانان، در خصوص موضوعاتی همچون رعایت نکردن نرخ مصوب کرایه، برخورد نامناسب با مسافر و موضوعات مربوط به عفاف و حجاب است که در هیأت انضباطی سازمان تاکسیرانی مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی با ذکر این که علاوه بر رسیدگی به شکایت از تاکسیرانان به موارد تشویقی در این هیأت نیز رسیدگی می‌شود، افزود: در بسیاری از موارد شهروندان با واحد رسیدگی به شکایات تماس می‌گیرند و به دلیل برخورد خوب و پسندیده، رعایت نرخ مصوب و نظافت و پاکیزگی خودرو خواستار تقدیر از تاکسیرانان می‌شوند.

این مسئول گفت: شهروندان می‌توانند هر گونه شکایات، انتقادات، پیشنهادات و حتی تقدیر و تشکر خود از عملکرد تاکسیرانان را از طریق شماره تلفن 33848 داخلی 607، سامانه پیامکی سازمان تاکسیرانی به شماره 30007133 و بازرسان سازمان مستقر در سطح شهر در میان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز