خبرگزاری کار ایران

در سال جاری صورت گرفت؛

رسیدگی به 65 پرونده تخلف تاکسیرانان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۱۷۱

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از رسیدگی به 65 مورد پرونده تخلفات تاکسیرانان در هیأت انضباطی سازمان تاکسیرانی در سال 1401 خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا وثوق نیا گفت: یکی از بخش­ های مهم سازمان تاکسیرانی، واحد رسیدگی به شکایات است که به منظور ارائه خدمات بهتر به شهروندان توسط این سازمان راه‌اندازی شده و وظیفه رسیدگی به انتقادات، پیشنهادات و شکایات شهروندان در خصوص نحوه خدمات­دهی و عملکرد رانندگان تاکسی را بر عهده دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین ادامه داد: بیشتر شکایات رسیده به این واحد در سال جاری، خصوص عدم رعایت نرخ مصوب، دریافت کرایه اضافه و  یا برخورد نامناسب با مسافر است که پس از اثبات تخلف، در مرحله اول برخورد به صورت ارشادی بوده و از تاکسیران تعهد عدم تخلف گرفته خواهد شد، در صورت تکرار برای دومین بار، راننده جریمه شده و در دفعه سوم، پرونده به هیأت انضباطی سازمان که نمایندگان استاندار، شهردار، شورای شهر و نماینده تاکسیرانان در آن عضویت دارند برای تصمیم گیری، برخورد قانونی و صدور حکم ارجاع می­‌شود.

وی تصریح کرد: پس از طرح پرونده در هیأت انضباطی و بررسی‌های لازم، بر اساس کدهای تخلف، برخوردهای قانونی نظیر جریمه نقدی، توقیف خودرو و لغو پروانه فعالیت صورت می­‌گیرد.

این مسئول یادآور شد: علاوه بر رسیدگی به شکایت از تاکسیرانان به موارد تشویقی نیز رسیدگی می شود  و در بسیاری از موارد شهروندان با واحد رسیدگی به شکایات تماس می‌گیرند و به دلیل برخورد خوب و پسندیده، رعایت نرخ مصوب و نظافت و پاکیزگی خودرو خواستار تقدیر از تاکسیرانان می‌شوند.

وثوق نیا گفت: شهروندان می­‌توانند هر گونه شکایات، انتقادات، پیشنهادات و حتی تقدیر و تشکر خود از عملکرد تاکسیرانان را از طریق شماره تلفن 33848 داخلی 110 و یا شماره پیام کوتاه 30007133 در میان بگذارند و در سریع‌ترین زمان ممکن، نتیجه پیام خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز