خبرگزاری کار ایران

با جایگزینی ون‌های جدید صورت می‌گیرد؛

نوسازی ناوگان تاکسی‌های ون در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۹۱۴

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از نوسازی ناوگان فرسوده تاکسی‌های ون سازمان تاکسیرانی با جایگزینی تاکسی‌های ون جدید ساخت ایران خودرو خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا وثوق نیا گفت: با اعلام اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، طرح نوسازی ناوگان فرسوده ون سازمان تاکسیرانی با جایگزینی تاکسی‌های ون جدید ساخت ایران خودرو با شرایط استثنایی از طریق پیش ثبت نام و به شرط اسقاط یک دستگاه تاکسی ون فرسوده انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین ادامه داد: در حال حاضر قیمت این تاکسی‌های ون یک میلیارد و 350 میلیون تومان است که 350 میلیون تومان آن آورده تاکسیرانان متقاضی، 600 میلیون تومان آن یارانه بلاعوض دولت و 400 میلیون تومان به صورت وام قرض الحسنه با کارمزد 4 درصد با بازپرداخت پنج ساله تأمین می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر حدود 50 دستگاه تاکسی ون که ظرفیت جابه جایی 10 مسافر را دارند در ناوگان سازمان تاکسیرانی مشغول فعالیت هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: خودروهای ون جدید دارای کیفیت، امکانات و قابلیت‌های بهتری نسبت به ون‌های فرسوده فعلی است و امیدواریم با جایگزینی این تاکسی‌های ون، گام مهم و مؤثری در جهت رفاه حال و رضایت شهروندان و تاکسیرانان و ارتقای سیما و منظر شهری برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز