خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

راه ارتباطی ۴۹ روستا در آذربایجان غربی مسدود است/رها سازی ۲۰ خودروی گرفتار شده در برف توسط راهداران

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۰۱۵

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از بازگشایی راه ارتباطی ۷۴ روستا در استان خبر داد و‌ گفت: با توجه به بارش برف و‌کولاک که از دو روز گذشته در استان آغاز شده هم اکنون راه ارتباطی ۴۹ روستا مسدود است.

ایرج دست نشان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، بیان کرد: هم اکنون شاهد جوی آرام و بدون بارش در محورهای مواصلاتی استان هستیم و تردد روان در تمامی محورها در جریان است.

دست نشان افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۱۰ نفر از راهداران با استفاده از ۱۴۴ دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک کار برف روبی در بیش از یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر از راه های مواصلاتی استان را انجام داده‌اند.

وی شن و ماسه استفاده شده در این عملیات برفروبی را ۵۰۰ تن عنوان کرد و گفت: همچنین طی این مدت، ۲۰ خودروی گرفتار شده در برف توسط راهداران رهاسازی شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از بازگشایی راه ارتباطی ۷۴ روستا در استان خبرداد و‌ گفت: با توجه به بارش برف و‌کولاک که از دو روز گذشته در استان آغاز شده هم اکنون راه ارتباطی ۴۹ روستا مسدود است.

دست نشان به رانندگان توصیه کرد: قبل از سفر  با سامانه و تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل کرده و از وضعیت راه‌های مواصلاتی استان آگاه شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز