خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

خبری از تایید صلاحیت‌های جدید در کهگیلویه و بویراحمد نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۷۰۷

رئیس ستاد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که لیست جدیدی از تایید صلاحیت کاندیدهای عدم احراز و یا رد صلاحیت شده به این ستاد ارسال نشده است.

"سیدجواد هاشمی مهر" در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: آنچه که در فضای مجازی مبنی بر تایید صلاحیت برخی کاندیداهای انتخابات دوازدهم در این استان منتشر می‌شود به هیچ عنوان صحت ندارد و تاکنون لیست جدیدی مبنی بر تایید صلاحیت کاندیداهای جدید برای ستاد انتخابات استان ارسال نشده است.

وی در پاسخ به این سئوال که در برخی محافل شنیده می‌شود یکی از چهره‌های شاخص انتخابات در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ، اکنون تایید صلاحیت شده است، آیا این خبر صحت دارد؟ تاکید کرد: خیر، هیچ خبر و یا لیستی مبنی بر تاییدصلاحیت چهره‌های جدید به ستاد انتخابات دوازدهم استان کهگیلویه و بویراحمد از سوی شورای نگهبان ارسال نشده است.

رئیس ستاد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت خوب انتخاباتی در این استان را بطور حتم شاهد خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد پیش تر اعلام کرد که از مجموع ۱۵۴ داوطلب نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه بویراحمد واحد، گچساران و کهگیلویه بزرگ تعداد ۱۱۹ نفر تایید صلاحیت شدند.

کهگیلویه و بویراحمد دارای ۹ شهرستان و سه حوزه انتخابیه است که در انتخابات پیشین ( مجلس یازدهم) ۵۴۳ هزار نفر مشمول رای دادن بودند.

این استان اکنون سه نماینده در مجلس دارد که در انتخابات سیزدهم، این تعداد به چهار نماینده افزایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز