خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس خبرداد؛

بزرگترین اقامتگاه همراه بیمار جنوب کشور درآستانه افتتاح قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۴۹۴

مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس و مدیر سازمانهای مردم نهاد دانشگاه گفت: بزرگترین اقامتگاه همراه بیمار جنوب کشور درآستانه افتتاح قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، علی‌اکبر رامجردی افزود: با افتتاح این اقامتگاه ۳۰۰ تخت به ظرفیت اقامتگاه‌های استان فارس افزوده خواهد شد.

وی ادامه داد: شیراز به عنوان قطب پزشکی جنوب کشور به طور مداوم پذیرای بیماران و همراهانشان از استانهای همجوار و جنوب کشور است، اقدامات موثر خیرین استان فارس در ساخت اقامتگاه‌های همراه بیمار که ریشه در فرهنگ و سنت میهمان نوازی این دیار دارد، مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس را برآن داشت که در مراکز بیمارستانی، اقامتگاه‌هایی جهت اسکان همراهان بیماران احداث کنند.

رامجردی با بیان اینکه ایده و حرکت اقامتگاه‌سازی برای همراهان بیمار با هدف رفاه حال بیماران و همراهانشان از خیرین شیراز آغاز شد، گفت: این ایده در سایر نقاط استان نیز اجرایی گردیده و به عنوان الگویی برای سایر استانهای کشور قرار گرفته و طی ده سال اخیر، این اقامتگاه‌ها ۲۸۶ هزار نفر شب، خدمات اسکان به همراهان بیمار ارائه کرده‌اند.

وی افزود: هم اکنون به همت خیرین، اقامتگاه مرکزی شهر شیراز در شرف بهره برداری است این اقامتگاه در مجاورت بیمارستان شهید فقیهی در ۹ طبقه بنا شده است وبا اتمام و تجهیز این اقامتگاه ۳۰۰ تخت دیگر جهت اسکان همراهان بیمار به چرخه‌ی خدمات‌رسانی این عرصه افزوده خواهد شد که تاثیر بسزایی در اسکان و رفع سرگردانی همراهان بیمار مراجعه کننده به مراکز درمانی شیراز را دارد.

شایان ذکر است خیرین در استان تاکنون ۲۰ اقامتگاه همراه بیمار بنا نموده‌اند که با بیش۱۵۰تخت به صورت شبانه روزی به همراهان بیماران در کنار مراکز درمانی خدمات ارائه می‌دهند و با افتتاح این مرکز این ظرفیت به ۴۵۰ تخت ارتقا خواهد یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز