خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری گیلان خبر داد؛

بارش شدید برف در ۶ محور گیلان / تداوم انسداد در محور پونل- خلخال

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۰۴۲

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از بارش شدید برف در ۶ محور این استان خبر داد و گفت: بارش برف به برخی محورهای گیلان به ۴۵ سانتیمتر می‌رسد.

به گزارش ایلنا از رشت، غلامعلی نیک فهم با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان گیلان اظهار کرد: زندانه در محور پونل- خلخال به دلیل احتمال ریزش بهمن و نبود ایمنی کافی مسدود است.

مدیرکل راهداری گیلان با بیان اینکه ارتفاع برف در محور پونل – خلخال و اسالم-خلخال به ۴۵ سانتیمتر می‌رسد، گفت: بارش خفیف برف ️ در محور سیاهکل – دیلمان و بره سر – قوشه لانه- کلیشم با حداکثر ارتفاع ۱۵ سانتیمتر گزارش شده است.

نیک فهم با بیان اینکه ارتفاع بارش برف در محور بهارستان – آقچای و ماسال – گیلوان نیز به ۱۵ سانتیمتر رسیده است و بارش شدت دارد، اضافه کرد: ارتفاع برف در محورهای بلوردکان – خصیب دشت ۱۰ سانتیمتر، فومن – ماسوله، توتکابن- حشمت آباد و رودسر – لات محله حداکثر ۵ سانتیمتر گزارش شده است.

مدیرکل راهداری گیلان از انسداد محور پونل-خلخال از محدوده زندانه به دلیل احتمال ریزش و نبود ایمنی کافی به دلیل بارش شدید برف خبر داد و بیان کرد: ️ گردنه حیران در محور آستارا-اردبیل همراه با بارش شدید برف با ارتفاع ۴۰ سانتیمتر گزارش شده و همچنین گردنه الماس در محور اسالم-خلخال همراه بارش شدید برف و ارتفاع ۴۵ سانتیمتر گزارش شده است.

نیک فهم با اشاره به اینکه گردنه کوهین در محور رشت – قزوین بارش شدید برف و کولاک گزارش شده است، ادامه داد: رانندگان برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برف گیر رانندگان زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه تردد در محورهای مواصلاتی استان در جریان است، گفت: شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های گیلان به صورت ۲۴ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی همه محورهای مواصلاتی استان گیلان و محورهای ارتباطی استان‌های همجوار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز