خبرگزاری کار ایران

با اعلان هیات نظارت مرکزی شورای نگهبان:

کاندیدای اصلاح طلبان بویراحمد واحد تایید صلاحیت شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۵۲۴

کاندیدای اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ تائید صلاحیت نشده است

با اعلان اسامی جدید تاییدصلاحیت شدگان انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد، کاندیدای اصلاح طلبان حوزه انتخابیه بویراحمد واحد تاییدصلاحیت و البته کاندیدای این جریان سیاسی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ همچنان نتوانسته است تاییدصلاحیت هیات مرکزی نظارت شورای نگهبان را دریافت کند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، از مجموع ۱۵۴ داوطلب نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه بویراحمد واحد، کهگیلویه بزرگ و گچساران، در مرحله اول تاییدصلاحیت ها، تعداد 106 کاندیدا تاییدصلاحیت شدند و در مرحله دوم نیز 13 کاندیدای دیگر توانست از هیات نظارت مرکزی شورای نگهبان تاییدصلاحیت خود را بگیرند که هم اکنون 119 کاندیدا در این استان تاییدصلاحیت شده‌اند.

بر اساس اسامی اعلان شده از سوی این هیات، "محمد بهرامی سیف آباد" کاندیدای اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه بویراحمد واحد تایید صلاحیت شد اما "مجید باقریان" کاندیدای اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ نتوانست از فیلتر شورای نگهبان فعلا عبور کند و تاییدصلاحیت نشده است.

از 13 کاندیدای جدید تایید صلاحیت شده در استان کهگیلویه و بویراحمد، شش کاندیدا از حوزه انتخابیه گچساران، چهار کاندیدا از حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ و سه کاندیدا در حوزه انتخابیه بویراحمد واحد توانستند از هیات نظارت مرکزی شورای نگهبان، تاییدصلاحیت خود را دریافت کنند.

استان کهگیلویه و بویراحمد دارای جمعیتی بیش از 800 هزار نفر  است که دارای ۹ شهرستان و سه حوزه انتخابیه است و در انتخابات مجلس یازدهم، ۵۴۳ هزار نفر واجد شرایط اخذ رای بودند.

سه کرسی از 290 کرسی مجلس شورای اسلامی متعلق به این استان است و در انتخابات سیزدهم یک کرسی دیگر به کرسی های موجود افزوده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز