خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون وکلای دادگستری قزوین:

کسب دانش به‌ روز در کانون وکلای قزوین مورد تاکید قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۴۱۹

رئیس کانون وکلای دادگستری استان قزوین گفت: وکالت شغل شریفی است و برای یک وکیل توانا که بتواند برای احقاق حقوق مردم قدم بردارد، کسب مهارت و دانش به‌روز ضرورت دارد.

به گزارش ایلنا، آیین اعطای گواهی آغاز دوره کارآموزی پذیرفته شدگان آزمون وکالت ۱۴۰۲ در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.

محمد نسخه‌چی در این مراسم گفت: ۲۲۷ نفر از شرکت کنندگان در آزمون مدارک خود را ارائه کردند که مدارک ۲۰۱ نفر تکمیل شده و پروانه کارآموزی دریافت می‌کنند.

رئیس کانون وکلای دادگستری استان قزوین ادامه داد: از امروز دوره کارآموزی آغاز می شود و کمیسیون کارآموزی کار سنگینی دارد زیرا تاکنون این تعداد کارآموز را در یک دوره تجربه نکردیم.

رئیس هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری استان قزوین یادآور شد: امکانات سخت افزاری کانون درحال تکمیل شدن است و برگزاری یک دوره جامع به همکاری شما نیاز دارد.

وی گفت: قزوین تنها کانونی است که بعد از مشخص شدن نتایج آزمون بلافاصله ثبت نام را آغاز کرده، در حالی که در بسیاری از استان‌ها این کار دو ماه بعد انجام می‌شود.

نسخه‌چی بیان کرد: برخی فکر می‌کنند روند کار در کانون مانند سایر دستگاه‌های اجرایی است اما بدانید ما خود را در کنار شما می‌دانیم و هر مانع و چالشی داشتید به  هیأت مدیره منتقل کنید و ما هم رسالت داریم همه مسائل را در داخل خانواده کانون حل و فصل کنیم.

وی اظهار کرد: نکته مهم و موثر این است که از امروز همه شما کارآموزان عضو رسمی کانون وکلا هستید و اگر به نهاد و جایی مراجعه کنید شما را به مثابه وکیل می‌شناسند و هر رفتار اشتباه به حساب کانون نوشته می‌شود؛ لذا در رفتار و برخورد خود دقت کرده و  شئون وکالت را رعایت کنید.

نسخه‌چی افزود: همواره با وکلا و کارآموزان ارتباط مناسب و مستمر خواهیم داشت ولی با هر رفتاری که خدای ناکرده به حریم وکالت آسیب برساند برخورد می‌کنیم.

وی اظهار کرد: تاکید جدی ما رعایت اخلاق حرفه‌ای است و بیشترین تاکید ما رعایت رفتار با وکلا و مردم و ارباب رجوع است.

رئیس کانون وکلای دادگستری استان قزوین گفت: در طول دوره کارآموزی که با نگاه تخصصی طراحی شده با کمک اساتید تلاش می‌کنیم انتقال تجارب و دانش و کار عملی در این مدت بخوبی صورت گیرد.

وی گفت: پوشش وکلا برای ما مهم است و نوع حضور شما در دستگاه قضایی بسیار مهم است و امیدواریم در ۱۸ ماه دوره کاراموزی که دارید توان مهارتی خود را بالا ببرید اما تاکید بر نظم و انضباط است تا دوره با نتیجه خوب به پایان برسانید.

نسخه‌چی افزود: وکالت شغل شریفی است که دنبال احقاق حقوق مردم است و شما دستگیر مردم هستید و امروز که از این آزمون سخت بر آمده‌اید با تلاش و مهارت آموزی سعی کنید وکیل حاذق و باسوادی باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز