خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار قزوین:

وزارت ورزش برای انتخابات برنامه مدونی در اختیار استان‌ها قرار دهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۵۸۰

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با بیان اینکه نیاز داریم وزارت ورزش برای انتخابات برنامه مدونی در اختیار استان‌ها قرار دهد، گفت: مشارکت در این دوره از اهمیت بالایی برخوردار است و باید با هوشیاری و برنامه عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، روح الله اسدی، مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، صبح امروز در سفر به استان قزوین با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین دیدار و گفت‌وگو کرد.

عباس کاظمی در این دیدار گفت: پیش از این افرادی که در حوزخ جوانان حضور داشتند با نگاه سیاسی فعال بودند اما در این دوره با رویکرد انقلابی، شاهد دغدغه‌مندانی هستیم که امور را پیگیری می‌کنند و همین باعث پویایی در عرصه جوانان شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین ادامه داد: در استان قزوین با پشتیبانی نماینده عالی دولت در استان و همکاری خوبی که در اداره کل ورزش و جوانان وجود دارد شاهد پویایی و نشاط اجتماعی در حوزه جوانان هستیم.

وی با اشاره به فعالیت ستاد ساماندهی امور جوانان استان عنوان کرد: در این ستاد ساختارهای متنوعی داریم و عدم تمرکز نظارت‌ها هم باعث شده در برخی مواقع نتوانیم ارزیابی درستی داشته باشیم.

این مسئول با تاکید بر داشتن سیاسیت واحد در حوزه فرهنگی و اجتماعی اظهار کرد: امیدواریم این سیاست واحد در شورای عالی انقلاب فرهنگی اتخاذ شود و بتوانیم شاهد تجمیع ظرفیت‌های حوزه جوانان و تاثیرگذاری باشیم.

وی ادامه داد: به فرمانداران شهرستان‌های استان ابلاغ شده که در حوزه فرهنگی و اجتماعی تلاش بیشتری داشته تا به تحرک جدی‌تر منجر شود.

کاظمی با اشاره به انتخابات عنوان کرد: درحال حاضردشمن همه ظرفیت‌های خود را پای کار آورده تا مشارکت در انتخابات را کاهش دهد؛ از این رو ما هم باید با هوشیاری بیشتر وارد شده و برنامه داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین اضافه کرد: دشمنان در سال گذشته از مسمویت‌ها استفاده کردند و حتی در قزوین اعلام کردند که 500 دانش‌آموز مسموم داریم درحالی که در واقعیت حتی یک مورد هم نداشتیم، رسانه‌های دشمن امروز هم با همین روند سعی دارند برای انتخابات فضای ناامیدی را ایجاد کنند.

وی تاکید کرد: چهره‌های ورزشی، مدال‌آوران،  تشکل‌ها و گروه‌های جوانان ظرفیت قابل توجهی هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توان به مشارکت در انتخابات کمک کرد.

این مسئول با تاکید براینکه انتخابات باید اولویت اول مدیران باشد، اظهار کرد: باتوجه به تلاش‌های دشمن ما باید با هوشیاری به برگزاری پرشور انتخابات کمک کنیم و در استان هم برای همکاری با امور جوانان برای اجرای برنامه‌های این حوزه آماده هستیم.    

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز