خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد؛

مرحله رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس در قزوین به هیأت‌های نظارت رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۶۰۹

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین گفت: رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات دوره دوازدهم مجلس در هیأت‌های اجرایی به پایان رسیده و بزودی روند بررسی صلاحیت‌ها و رسیدگی به اعتراض‌ها در هیأت‌های نظارت در استان آغاز خواهد شد.

حامد فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین درباره فرآیند انتخابات گفت: روند تایید صلاحیت‌ها در هیأت‌هایی اجرایی به داوطلبان اعلام شده و افرادی که تایید نشده‌اند می‌توانند برای دریافت دلایل عدم تایید صلاحیت به فرمانداری‌های حوزه‌های انتخابیه مراجعه کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین ادامه داد: داوطلبان درصورتی که اعتراض داشته باشند از فردا تا 24 آبان ماه فرصت دارند، اعتراض و موارد مورد نظر  را صرفا به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه افرادی که اعتراض داشته باشند می‌توانند به صورت الکترونیکی از طریق سامانه خدمات keshvar.moi.ir مراجعه کنند.

وی عنوان کرد: در این مرحله اعتراض‌ها در هیأت‌های نظارت استان بررسی می‌شود و تا 50 روز بعد از آن بررسی صلاحیت‌ها به فرمانداری‌ها ابلاغ خواهد شد.

این مسئول با تاکید بر اهمیت مشارکت در انتخابات اظهار کرد: مشارکت از موضوع‌های مهم در انتخابات است، دشمنان در پی این هستند که انتخابات را سرد جلوه دهند، از این رو افراد مختلف وظیفه دارند بر رقابت سالم و مشارکت تاکید کنند.

وی ادامه داد: افراد سرشناس از جریان‌های مختلف برای این دوره از انتخابات ثبت نام کرده‌اند و لازم است رسانه‌ها برای افزایش مشارکت نسبت به تولید آثار رسانه‌ای اقدام کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تاریخ جمعه 11 اسفند 1402 برای تعیین نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز