خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

مسئولین نمی‌پذیرند که قزوین در نزدیکی پایتخت دچار محرومیت زیادی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۵۳۹

استاندار قزوین با بیان اینکه استان در حوزه‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان، راه و زیرساخت‌های آموزشی با محرومیت‌های زیادی همراه است، گفت: این محرومیت‌ها در حالی است که وقتی مسائل را در کشور مطرح می‌کنیم مسئولان نمی‌پذیرند که در نزدیکی پایتخت چنین اتفاقاتی بیفتد.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی اعلایی در نشست با اقشار مختلف بانوان استان قزوین گفت: یکی از نکات مثبت چنین جلساتی، آشنایی مجموعه مدیریتی استان با نظام مسائل مطرح در جامعه نخبگانی است تا بدین وسیله متناسب با امکانات، اولویت‌ها و شرایطی که کشور از آن برخوردار است، موضوعات پیگیری شود.

استاندار قزوین افزود: استان قزوین به‌رغم مزیت‌های جغرافیایی به دلیل واقع شدن در شرایط مزیت‌دار آب، خاک و نعمت‌های قابل تبدیل به ارزش افزوده و نزدیکی به مراکز جمعیتی و سیاست‌گذاری، در نگاه اول برخوردار به نظر می‌آید ولی متاسفانه در برخی از حوزه‌ها اینگونه نیست و استان با محرومیت‌های متعددی همراه است.

وی با اشاره به اینکه مسئولین کشوری نمی‌پذیرند که در نزدیکی پایتخت کمبود داریم اضافه کرد: تغییر این فضا زمان‌بر و انرژی‌بر است و به همین دلیل مجموعه مدیریتی استان تمام تلاش خود را می‌کند تا نقش آفرینی بیشتری را در این زمینه داشته باشد.

نماینده عالی دولت در استان قزوین اظهار کرد: در حوزه بهداشت و درمان تمامی پروژه‌های تعطیل و نیمه تعطیل با جذب اعتبارات سفر رئیس جمهور در دستور کار قرار دارد که شاخص‌ترین آن بیمارستان ۷۰۰ تخت‌خوابی است و فاز نخست آن که شامل ۳۵۰ تخت است با تمام سرعت در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه مطالبات باید معطوف به راه حل باشد، افزود: کشور در شرایط جنگ تمام عیار اقتصادی و جنگ ترکیبی اداره می‌شود و علی‌رغم تمامی کارشکنی‌ها و مشکلات تلاش می‌شود بهترین تصمیم اتخاذ شود و در این مسیر از نظرات نخبگان، تشکل‌ها و دلسوزان نیز استفاده خواهد شد.

استاندار قزوین با بیان اینکه بسیاری از موضوعات مطرح شده در این جلسه نیازمند تدابیر، تصمیم‌گیری و ریل‌گذاری در نهادی مانند مجلس شورای اسلامی است، اضافه کرد: به همین دلیل است که انتخابات مجلس بسیار مهم و حیاتی ارزیابی می‌شود و اختیار مجلس به صورت کامل در دست مردم و خواست و اراده آن‌ها است.

نماینده عالی دولت در استان قزوین اظهار کرد: بالا بردن مشارکت و کیفیت انتخاب نقش منحصر به فردی است که در اختیار مردم است و چنانچه افراد مومن، متعهد و متخصص در این جایگاه قرار بگیرند بی شک منجر به توسعه و رشد استان خواهد شد.

وی افزود: دولت سیزدهم به دنبال توسعه فضای مردمی سازی دولت است و تا جایی که امکان دارد از ظرفیت‌های مردمی برای پیشبرد و برطرف شدن مسائل و مشکلات استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز