خبرگزاری کار ایران

ارومیه میزبان بزرگترین همایش کشوری اینترنت اشیا

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۳۱۲

دبیر اجرایی همایش از برگزاری بزرگترین همایش کشوری اینترنت اشیا در تاریخ ۱۹دی ماه در ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی حمزه وند د‌ر نشست خبری با خبرنگاران از برگزاری بزرگترین همایش کشوری اینترنت اشیا به میزبانی شهر زیبای ارومیه در ۱۹دی ماه سالجاری خبر داد.

حمزه وند افزود:بزرگترین همایش اینترنت اشیا بر پایه پلتفرم iot با هدف بالا بردن سطح کیفیت زندگی بهتر مردم و با حضور بیش از ٨٠٠ نفر از مسئولان و دستگاه های اجرایی استان  و فعالان عرصه صنعت ساختمان  برگزار می شود.

وی ادامه داد: اینترنت اشیاء یکی از شالوده‌های صنعت نسل چهارم است و صنایع برای ادامه حیات باید از این تکنولوژی بهره برداری کنند.

حمزه وند، با بیان اینکه می‌توان چالش‌های پیش روی اینترنت اشیا را از طریق هوش مصنوعی رفع کرد، بیان داشت: در آینده نزدیک شاهد حضور هوش مصنوعی و ربات ها در زندگی مردم خواهیم بود که تولید کنندگان  ملزم  به تولید محصولات خود در بستر آی تی خواهند شد.

دبیر استانی همایش هدف از برگزاری این همایش را فرهنگ سازی برای استفاده از نسل نوین سیستم های هوشمند و قطع وابستگی به برند های خارجی عنوان کرد و ادامه داد:لازمه این امر حمایت و همکاری  دولت و ارگان های مختلف  است.

وی کاربرد اینترنت اشیا را در صنعت و تولید لوازم خانگی و مدیریت زمان، مدیریت انرژی و مدیریت مصرف برشمرد.

وی با بیان اینکه در ارومیه استقبال بی نظیری از طرح هوشمند سازی ساختمان صورت گرفته است گفت: طی ۴۵روز گذشته ۱۵۰پروژه ساختمانی در ارومیه هوشمند سازی شده است.

حمزه وند در پایان خاطر نشان کرد:اینترنت اشیا موجب بالا رفتن سطح کیفی مردم و کاهش هزینه های سرمایشی و گرمایشی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز