خبرگزاری کار ایران

معاون میراث فرهنگی اردبیل:

ارتقا آموزش و حمایت از فعالان حوزه صنایع‌دستی رونق این رشته را در بیله سوار به دنبال دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۷۶۶

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل گفت: ارتقا آموزش و حمایت از فعالان حوزه صنایع‌دستی رونق این رشته را در بیله سوار به دنبال دارد.

به گزارش ایلنا، توحید دلاورقوام اظهار کرد: شهرستان بیله‌سوار یکی از مناطق مهم استان از نظر تولید محصولات صنایع‌دستی به ویژه بافته‌های داری است که ارتقا آموزش و حمایت از فعالان حوزه صنایع‌دستی در این شهرستان می‌تواند به رونق بیشتر آن منجر شود.

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: کارگاه تراش سنگ‌های قیمتی در محل اداره میراث‌فرهنگی شهرستان بیله‌سوار یکی از مجهزترین و بهترین کارگاه‌های این رشته در سطح استان است که طی بازدید از این کارگاه مشکلات باقی مانده آن نیز بررسی و مقرر شد کمبودهای آن رفع شود.

وی تاکید کرد: با توجه به اهیمت ارائه تسهیلات حمایتی برای صنعتگران حوزه صنایع‌دستی، از روسای بانک ملی و صندوق کارآفرینی امید شهرستان بیله‌سوار که در این حوزه بیشترین همکاری را با ما داشته‌اند تقدیر به عمل آمد.

دلاورقوام ادامه داد: همچنین ضمن دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان بیله‌سوار شرایط آموزش صنایع‌دستی در شهرستان بیله‌سوار بررسی و مقرر شد اعتبارات لازم از سوی فرمانداری و اداره کل میراث‌فرهنگی استان به حوزه آموزش اختصاص یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز