خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه قدس گیلان:

اسراییل دچار شکست تمدنی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۱۸۷

فرمانده سپاه قدس گیلان به بیان اینکه اسراییل دچار شکست تمدنی شده است، گفت: اسراییلی‌ها حتی اگر غزه را با خاک یکسان کنند هرگز قادر به حذف و هضم این شکست نیستند.

به گزارش ایلنا از رشت، سردار حمید دامغانی در یادواره شهدای کارگری گیلان اظهار کرد: جامعه کارگری پشتوانه واقعی نظام و انقلاب اسلامی هستند و در راستای توسعه و پیشرفت کشور قدم بر می‌دارند.

وی با اشاره به اینکه کارگران در صحنه‌های حساس جامعه نقش آفرین هستند، افزود: تلاش دشمن در راستای سو استفاده مشکلات صنفی کارگران علیه نظام اسلامی بی نتیجه بوده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه وجهه کارگری شخصیت ساز است، گفت: اکثر شهدای ما روزهای کارگری را تجربه کردند و این موجب شخصیت سازی آنها شده است.

سردار دامغانی با بیان اینکه نظام اسلامی محور اصلی معادلات بین المللی است، اضافه کرد: اقتدار غزه و محور مقاومت به یُمن نظام اسلامی به دست آمده است.

وی با اشاره به ابعاد گسترده جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطین و غزه افزود: رژیم صهیونیستی در کنار بدترین جنایات علیه غزه و فلسطین هیچ گاه به موفقیت دست پیدا نمی‌کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان به بیان اینکه اسرائیل دچار شکست تمدنی شده است، گفت: اسرائیلی‌ها حتی اگر غزه را با خاک یکسان کنند هرگز قادر به حذف و هضم این شکست نیستند.

سردار دامغانی با بیان اینکه استقلال طلبی و ظلم ستیزی در وجود و فرهنگ ملت ما نهادینه شده است، اضافه کرد: بر اساس اعتقادات و فرهنگ در مقابل همه توطئه‌ها ایستادگی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز