خبرگزاری کار ایران

مدیر مخابرات کاشان:

جانمایی ۱۰ دکل مدرن مخابراتی معطل تخصیص زمین در کاشان است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۳۴۶

مدیر مخابرات کاشان با اشاره به همکاری مرکز استان مبنی بر تأمین اعتبار خرید و جانمایی ۱۰ دکل مخابراتی برای افزایش آنتن‌دهی تلفن همراه گفت: حدود ۶ ماه است که هنوز زمین استقرار این دکل‌ها تأمین نشده است.

قاسمعلی سلوکی در گفت‌وگو با ایلنا در کاشان با بیان اینکه قیمت هر دکل مخابراتی حدود ۱۶ میلیارد تومان است و مرکز استان هزینه ۱۶۰ میلیاردتومانی برای نصب ۱۰ دکل را تأمین کرده است، تأکید کرد: متأسفانه شهرداری کاشان هنوز اقدام عملی در پاسخ به درخواست مخابرات جهت واگذاری زمین انجام نداده است.

وی افزود: نصب هر دکل نیازمند فقط ۳۰ مترمربع زمین است و مخابرات ضمن خرید این متراژ زمین و پرداخت دو سال اجاره نخست آن، حاضر است تا زمان استقرار دکل اجاره آن را پرداخت کند.

مدیر مخابرات شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: فرصت استان برای نصب این ۱۰ دکل فقط تا پایان دی‌ماه است و پس از گذشت این زمان،۱۶۰ میلیارد تومان که بسیاری از مراکز استان‌ها و شهرهای بزرگ از آن محروم هستند با تعلل برخی نهادها از کاشان گرفته خواهد شد.

 به گفته سلوکی در کاشان و حومه ۱۴۰ دکل مخابراتی نصب است که با وجود آن قدرت آنتن‌دهی تلفن همراه به جز مناطقی که امکان نصب دکل نبوده و یا مقرون‌به‌صرفه نیست بالای ۹۰ درصد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز