خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان مطرح کرد؛

استفاده از فضای مجازی برای بهره‌گیری از استعدادهای انسان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۲۵۷

استاندار لرستان گفت: از فضای مجازی می‌توان برای بهره‌گیری از استعدادهای انسان استفاده کرد.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار روز پنج‌شنبه ۷ دی در بازدید از پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج که در حسینیه ثارالله خرم‌آباد در حال برگزاری است، در جمع خبرنگاران بیان کرد: فضای مجازی یکی از ظرفیت‌های زمان حال حاضر است که می‌تواند بالاترین سطح از علم را  به نمایش بگذارد.

وی با بیان اینکه از فضای مجازی می‌توان برای بهره‌گیری از استعدادهای انسان استفاده کرد، افزود: اگر نتوانیم از دانش این فضا بر اساس ظرفیت‌های هنری، علمی، تاریخی و فرهنگی گام برداریم، برای ما گام برداشته خواهد شد.

استاندار لرستان رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج را ظرفیتی برای شناسایی و بهره‌گیری از استعدادهای برتر استان و خلق آثار ارزشمند دانست و بیان کرد: باید برای دفاع از داشته‌ها به این ظرفیت‌ها و رویدادها به صورت ویژه توجه کرد.

وی با اشاره به حضور رده‌های سنی مختلف در این رویداد به اهمیت تولید محتوا اشاره کرد و یادآور شد: باید تولید محتوای مناسب، غنی و به‌روز و ارزشی بیشتر کار شود تا دشمن نتواند با تبلیغات مسموم ارزش‌های ما را به ضد ارزش تبدیل کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز