خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران:

استعفای اعضای هیات اجرایی گچساران بخاطر تائید صلاحیت تاجگردون کذب محض است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۷۲۲

خبری در فضای مجازی مبنی بر استعفای شش عضو هیات اجرایی دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت بخاطر تائید صلاحیت غلامرضا تاجگردون کاندیدای اصلاح طلبان این حوزه انتخابیه منتشر که دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، این خبر را تکذیب و آن را شایعه ای بیش ندانست.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "صدرالله ادیبان" در نشست رسانه ای در پاسخ به این سئوال که خبری در فضای مجازی مبنی بر استعفای شش عضو از اعضای هیات اجرایی حوزه انتخابیه گچساران و باشت بدلیل تائید صلاحیت غلامرضا تاجگردون کاندیدای اصلاح طلبان در انتخابات دوازدهم منتشر شده است، آیا این خبر صحت دارد؟ با تاکید اظهارداشت:خیر، انتشار خبر استعفای شش نفر از اعضای هیات اجرایی این حوزه انتخابیه در صفحات مجازی و رسانه‌ها یک دروغ است و این درحالیست که اساسا جلسات هیات اجرایی محرمانه بوده است.

وی با اظهار تاسف از اینکه برخی رسانه‌ها، دروغ‌های شاخ‌داری منتشر می‌کنند که ذهن مردم را بسمت و سوی تشویش سوق دهند، خاطرنشان کرد: انتشار چنین موارد و اخباری، هم خلاف قانون و هم خلاف اخلاق است.

این مقام قضایی گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه اخلاق رسانه‌ای می بایست توسط اهالی رسانه رعایت شود و ما انتظار داریم از انتشار اخباری که به هیچ عنوان صحت ندارد و از سویی بسترساز برخی نگرانی های اجتماعی و منطقه ای نیز می شود جدا خودداری کنند، یادآورشد: بطور حتم اهالی رسانه می دانند که باید از ایجاد تفرقه در جامعه پرهیز کرده و تلاش کنند بین طوایف و قبائل، وحدت و همدلی ایجاد شود.

ادیبان با برشمردن برخی از رسالت های اصحاب رسانه، ادامه داد: دوری از دروغ و تحریف عقاید از جمله نبایدهای عرصه اطلاع‌رسانی است و اهالی رسانه باید از اِفشای اسرار مردم و حاکمیت همواره پرهیز کنند.

وی با اظهار تاسف از اینکه برخی رسانه‌ها به جای اُمیدآفرینی، اقدام به انتشار اخبار دروغ‌ نموده و شایعه پراکنی را در جامعه قومیتی گسترش می دهند، تصریح کرد: اگر مطلبی خلاف واقع در خصوص انتخابات در رسانه‌ها و پَیج های خبری نشر داده شود جرم تلقی شده و برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، ظهر امروز پنجم دی ماه، خبری مبنی بر استعفای شش عضو هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابیات مجلس شورای اسلامی بدلیل تائید صلاحیت " غلامرضا تاجگردون" تنها کاندیدای اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در فضای مجازی و برخی از سایت های محلی منتشر شد که بازتاب های فراوانی را تاکنون بهمراه داشته است.

" غلامرضا تاجگردون" رئیس کمیسیون بودجه مجالس نهم و دهم شورای اسلامی بود که اعتبارنامه وی در مجلس یازدهم از سوی برخی از نمایندگان این مجلس به تائید نرسید و انتخابات میان دوره ای برای حوزه انتخابیه گچساران و باشت برگزار شد.

تاجگردون تنها کاندیدای اصلاح طلبان در انتخابات دوازدهم این حوزه انتخابیه بشمار می رود که در صورت گذر از فیلتر شورای نگهبان، می تواند بسترساز مشارکت حداکثری در انتخابات باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز