خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه کازرون:

نقش کازرون از نهضت جنوب تا حماسه کربلای چهار بی بدیل است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۵۰۱

فرماندار ویژه کازرون با اشاره به چهارم دی ماه و فرارسیدن روز کازرون برنامه های دهه ی کازرون از ۴ لغایت ۱۳ دیماه را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، محمد علی بخرد افزود: در این ایام برنامه هایی از جمله برگزاری یادواره ۸۵ شهید کازرون در عملیات کربلای ۴ و ۱۳۰۰ شهید شهرستان، برپایی نمایشگاه توانمندی وصنایع تولیدی کازرون، پیاده روی خانوادگی، شب شعر با گویش کازرونی، برپایی غرفه صنایع دستی ومیراث فرهنگی، دیدار با خانواده شهدا و تخفیف سراسری اصناف و بازاریان، برپایی پایگاه سیار انتقال خون و ... پیش بینی شده است.

وی با اشاره به مناسبت های مرتبط با کازرون در دی ماه، ادامه داد: از اواخر آذرماه تا نهم دی ماه چند مناسبت مهم منتسب به کازرون داریم که از جمله می توان به 30 آذرماه سالروز مبارزه کازرونی ها با نیروهای انگلیس به فرماندهی ناصر دیوان کازرونی اشاره کرد.

فرماندار ویژه کازرون گفت: این ایام فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های مختلف فرهنگی اقتصادی و گردشگری شهرستان کازرون وگرامی‌داشت رشادت‌های مردم این سرزمین با بیش از ۱۳۰۰ شهید است.

بخرد در ادامه وظایف محوله به هر دستگاه اجرایی را برشمرد و از مدیران شهرستان خواست تا با دعوت از مدیرکل های دستگاه های مربوطه برای شرکت در برنامه ها علاوه بر حضور درگلزار شهدا در کنارمقبره ناصردیوان کازرونی حماسه آفرین جنوب نیز حضور یابند تا این شخصیت انقلابی هرچه بهتر و بیشتر معرفی و شناخته شود.

وی افزود: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند؛ کازرون شهری مومن و انقلابی است، چهره‌های برجسته تاریخی این شهر نیز این ویژگی برخوردارند و بایستی به درستی مورد توجه و تکریم قرار گیرند.

فرماندار ویژه کازرون خاطرنشان کرد:بهترین فرصت برای انجام کار، دهه ی کازرون است و باید سنگ تمام بگذاریم.

بخرد با بیان اینکه دهه کازرون متعلق به تمامی شهرستان است اظهار داشت:  برنامه‌های مرتبط با این دهه بایستی در تمام بخش‌های شهرستان اجرا گردد چرا که نقش شهرستان کازرون از نهضت جنوب تا حماسه کربلای ۴ نقشی بی‌بدیل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز