خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین:

نبود ریکاوری خوب مشکل اصلی تیم شمس‌آذر برابر صنعت نفت آبادان بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۵۳۷

سرمربی تیم شمس آذر قزوین گفت: تیم ما می توانست خیلی با کیفیت تر مقابل صنعت نفت آبادان فوتبال بازی کند اما در نهایت ما تیم برتر میدان نبودیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سعید دقیقی عصر سه‌شنبه در کنفرانس خبری بعد از بازی تیم خود برابر صنعت نفت آبادان، افزود: توقع خودمان را خیلی بالا بردیم، به هرحال باید بهتر بازی می‌کردیم، انتظار من در این دیدار بیشتر از اینها بود اما بابت نتیجه کمی ناراحت هستم.

وی اضافه کرد: بازی امروز ما فوق العاده سخت و تاکتیکی بود، اعتقادم این است که امروز صنعت نفت بازی منسجم تری را از خود به نمایش گذاشت و بازیکنانشان نیز با تمام وجود برای تیم خود دویدند و تلاش داشتند تا پیروز میدان باشند.

دقیقی با اشاره به اینکه امروز تیم ما می توانست هم گل بزند و هم گل بخورد، تصریح کرد: بازیکنان ما توان ارایه بازی باکیفیت تری را هم داشتند اما مشکل تیم ما این بود که بعد از بازی با تیم نساجی ریکاوری خوبی نداشتیم و همین مساله برروی بازی امروز ما تاثیر زیادی داشت.

سرمربی تیم شمس آذر قزوین یادآور شد: اگر بازی بر مبنای دوندگی باشد، قدرت جسمانی حرف نخست را می‌زند، البته تیم حریف در دیدار امروز با تغییر سیستم و با پر کردن عرض زمین، به مجض دریافت توپ، بلافاصله اقدام به ضد حمله می کردند.

به گفته دقیقی، بحث قدرت بدنی بازیکنان بسیار مهم است، امیدوارم بازیکنان ما از این بازی درس لازم را گرفته باشند و اینکه برای دیدار بعدی با آمادگی بیشتر مقابل تیم قدرتمند و بزرگ پرسپولیس قرار بگیرند.

وی یادآور شد: با تمام انگیزه منتظر بازی با تیم‌های بعدی هستیم و هدفمان نیز ارایه بازی باکیفیت و در نهایت کسب حداکثر امتیازات است.

تیم های شمس آذر قزوین و صنعت نفت آبادان در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین با هم دیدار داشتند که در پایان با نتیجه مساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

تیم شمس آذر قزوین در هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر یکشنبه هفته آینده و از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه میهمان تیم پرسپولیس تهران خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز