خبرگزاری کار ایران

دو ورزشکار قشمی به تیم ملی یوگا دعوت شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۷۲۳

مدیر امور فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم از 4 مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران قشمی در مسابقات کشوری یوگا در دو گروه A و B و دعوت دو ورزشکار قشمی به تیم ملی یوگای ایران خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مجتبی سلیمی با بیان این مطلب، اظهار کرد: ورزشکاران قشمی موفق شدند چهار مدال طلا، نقره و برنز در گروه A و B مسابقات کشوری یوگا آقایان کسب کنند.

وی ادامه داد: مسابقات یوگا کشوری آقایان، به میزبانی استان همدان برگزار شد و در این مسابقات، ۷ یوگا کار هرمزگانی در  رده های سنی مختلف، مدال کشوری کسب کردند. 

مدیر امور فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم افزود: در این مسابقات رهام فرهادپور، رده سنی ۱۱-۹ سال سطح A  و سهیل سخاوتی راد، در رده سنی ۱۷-۱۵ سال سطح A موفق به کسب مدال طلا شدند. 

سلیمی خاطرنشان کرد: همچنین عرشیا قیام دوست در  سنی ۱۴-۱۲ سال سطح A مدال برنز و آراد رجبی در رده سنی ۱۴-۱۲ سال سطح B را از آن خود کردند. 

وی با اشاره به کسب مقام دوم تیمی این مسابقات توسط تیم منطقه آزاد قشم، گفت: در پایان این رقابت ها رهام فرهاد پور و سهیل سخاوتی راد به عنوان نفر اول رده سنی خود در سطح A به تیم ملی یوگا ایران راه یافتند. 

مدیر امور فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در پایان تصریح کرد: تیم منطقه آزاد قشم به همت هیات ورزش های همگانی منطقه آزاد قشم و کمیته یوگا قشم در این مسابقات شرکت کرده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز