خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول خبر داد؛

2091 مجوز سرمایه گذاری در منطقه آزاد قشم صادر و تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۱۶۲

مدیر جذب سرمایه گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم از صدور و تمدید 2 هزار و 91 فقره مجوز فعالیت اقتصادی از ابتدای سال جاری در این منطقه خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سید مسعود آل عبایی با اعلام این خبر، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 590 مجوز سرمایه گذاری در حوزه های صنعتی، خدماتی و تجاری برای فعالان اقتصادی متقاضی در منطقه آزاد قشم صادر شده است. 

وی ادامه داد: از این تعداد مجوزهای صادر شده، 105 مورد مربوط به بخش صنعتی، 265 مورد مرتبط به بخش خدماتی و پیمانکاری و 220 فقره مربوط به حوزه تجارت و بازرگانی است. 

مدیر جذب سرمایه گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه در این مدت 1501 فقره مجوز نیز در حوزه‌های مختلف در این منطقه تمدید شده است، افزود: از این تعداد 229 فقره مجوز در حوزه صنعت، 646 مجوز مرتبط با بخش خدماتی و گردشگری و 626 فقره مجوز در حوزه تجارت برای فعالان اقتصادی است. 

آل عبایی تصریح کرد: همچنین تعداد مجوزهای سرمایه گذاری صادر و تمدید شده از ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب بیش از 34 و 18 درصد رشد نشان می‌دهد. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: با هدف گذاری صورت گرفته به دنبال حذف روندهای ادارای اضافی، تسهیل و کوتاه سازی فرآیندهای سرمایه گذاری در منطقه آزاد قشم در آینده نزدیک هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز