خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

146 واحد راکد به چرخه تولید بازگشت/مصوبات ستاد تسهیل لازم الاجرا است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۱۹۲

استاندار مازندران گفت: طی دو سال گذشته 146 واحد راکد از تملک خارج شد و بخش اعظم آن‌ها به مدار تولید برگشتند و این مهم باعث کاهش رشد چشمگیر بیکاری در استان شده است.

 به گزارش ایلنا، سید محمود حسینی پور امروز شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، تأکید کرد: مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لازم‌الاجرا است و همه مدیران موظف به اجرای آن‌ها هستند و هر دستگاهی که از اجرای آن‌ها سرباز بزند با آن برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این دو سال مصوبات قابل‌توجهی به لحاظ کمی و کیفی داشتیم و بخش اعظمی از این مصوبات در دستگاه‌ها اجرا شد، افزود: مدیری که قادر به پاسخگویی به مطالبات مردم نیست و نمی‌تواند مشکلات آن‌ها را حل کند باید از کار خود کناره‌گیری کند.

استاندار مازندران گفت: با توجه به شعار سال و تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر تولید و افزایش اشتغال؛ همه موظفیم در جهت راه‌اندازی واحدهای تعطیل‌شده تلاش کنیم.

حسینی پور افزود: بابیان اینکه تمامی مصوبات ستاد تسهیل باید در سطح استان اجرا شود گفت: هیچ توجیهی از سوی مدیران دستگاه‌ها که چرا مصوبات را اجرا نمی‌کنند قابل‌پذیرش نیست.

استاندار مازندران اعلام کرد: طی دو سال گذشته 146 واحد از تملک خارج شد و بخش اعظم آن‌ها به مدار تولید برگشتند و این مهم باعث کاهش رشد چشمگیر بیکاری در استان شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز