خبرگزاری کار ایران

شهرداری توجه ویژه‌ای به ایمن سازی ساختمان‌ها داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۶۰۶

رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر یزد با تاکید بر ضرورت ایمن سازی و پایدار سازی تمامی ابنیه و ساختمان ها گفت: شهرداری توجه ویژه ای به ایمن سازی ساختمان‌ها با رعایت استاندار‌های مربوطه داشته باشد.

به گزارش ایلنا از یزد، محمدمهدی نیکونژاد اظهار داشت: بحث ایمنی یکی از اولویت‌های مهم در ساخت و ساز ساختمان‌ها است و با ایمن سازی و پایدار سازی آن‌ها میتوان از ایجاد حوادث و بروز خطرات احتمالی جلوگیری کرد.

وی ادامه داد: در خصوص گودی که در حاشیه میدان امام حسین (ع) وجود دارد نیز به مسئولان مربوطه شهرداری تذکر داده شده تا در اسرع وقت جهت ایمن سازی آن اقدام کنند.

نیکو نژاد گفت: ضرورت دارد ایمن سازی و پایدار سازی کلیه ابنیه و مستحدثاتی که توسط شهرداری انجام می‌شود حتی ساختمان‌های قدیمی که قسمت‌های اداری و محل مراجعات مردمی است در اسرع وقت صورت پذیرد.

رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر یزد همچنین در خصوص دفترچه عوارض و بهای خدماتی که توسط شهرداری تنظیم می‌شود و بایستی در شورای اسلامی شهر مصوب شود گفت: به شهرداری ابلاغ شد تمامی عوارضی که به هر دلیل در ادوار گذشته توسط هیئت عمومی دیوان عدالت اداری ابطال شده و مجدد در دفترچه عوارض قرار گرفته مورد رسیدگی قرار بگیرد و هرگونه عوارضی که ابطال آن به شهرداری ابلاغ شده است نباید أخذ گردد بلکه باید در دفترچه عوارض سال آینده حذف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز