خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان خبرداد؛

استقرار ۳۴ اکیپ راهداری زمستانی در محورهای همدان/ ضرورت توجه رانندگان به ۴۵ گردنه برف‌گیر استان

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۴۰۵

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از فعالیت ۵۶۳ نفر نیروی انسانی درقالب ۳۴ اکیپ در عملیات راهداری زمستانی این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، مهرداد آهکی بیان کرد: ۳۴ اکیپ راهداری با ۳۱۳ دستگاه ماشین‌آلات در اجرای طرح راهداری زمستانی فعالیت خواهند داشت.

آهکی افزود: ۷۵ هزار تن ماسه و نمک تهیه و در راهدارخانه ها انبار شده است و سایر تجهیزات موردنیاز نیز فراهم شده و ۵۶۳ نیروی انسانی آموزش‌دیده مجرب در گردنه‌ها مستقر خواهند شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان به صورت ۲۴ ساعته برقرار است و مسافران می‌توانند از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

وی با بیان اینکه تمام محورهای مواصلاتی همدان برف‌گیرو این استان دارای ۴۵ گردنه به طول کلی ۲۴۰ کیلومتر است، افزود: راهداران استان آماده اجرای طرح‌های ویژه و ضربتی هستند و مشکلی در تامین امنیت جاده‌ها نخواهیم داشت.

آهکی با بیان اینکه ۵ مقطع کولاک گیر در گردنه اسدآباد ایجاد شده است گفت: نصب کولاک گیر می‌تواند به رفع مشکل کولاک،جلوگیری از پوشش برف و مسدودی محورهای کوهستانی این استان بینجامد.

وی در پایان گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان امسال توانسته با رعایت مؤلفه‌های ایمنی جاده‌ای، کاهش تصادفات جاده ای، گشت‌زنی و نظارت مداوم در محورهای مواصلاتی، فعال بودن سامانه‌ها و... جزء استان های برتر کشور باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز