خبرگزاری کار ایران

با حضور اعضای شورا صورت گرفت؛

تصویب ده لایحه شهرداری قزوین در صحن علنی شورای‌شهر

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۲۴۳

اعضای شورای‌شهر قزوین در جلسه علنی شورا ضمن بررسی لوایح و نامه‌های واصله با تصویب ده لایحه شهرداری موافقت کردند.

به گزارش ایلنا، در جلسه علنی شورای‌ شهر قزوین لوایح ملکی شهرداری مبنی بر واگذاری زمین شارع متروکه به مساحت ۱۳/۱۳ مترمربع در پرونده توافق پیرامون فروش مازاد خط پروژه پس از بحث و بررسی به تصویب رسیدند.

همچنین در ادامه جلسه لوایح توافق با محمدحسن لطفی مبنی بر خریداری ملک واقع در طرح فضای سبز و عوارض ارزش افزوده ناشی از تغییر کاربری عرصه و اعیان در خیابان مولوی به قیمت کارشناسی مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

همچنین لایحه احداث باند کندروی مشعلدار و اجرای عملیات جدول‌گذاری در این پروژه پس از بررسی به تصویب رسید.

لوایح شهرداری قزوین پیرامون مساعدت صد میلیون تومانی شهرداری قزوین بابت هزینه‌های جشنواره بین‌المللی تئاتر دینی صاحبدلان و مساعدت یک میلیارد تومانی به ستاد کنگره سه‌هزار شهید استان مبنی بر مشارکت چاپ کتب دفاع مقدس و تولید محتوا از دیگر مواردی بود که در این جلسه بررسی و تایید شد.

همچنین لایحه مساعدت و حمایت مالی از اجرای نمایشواره بزرگ با عنوان ایران فخر با اعتبار ۲۶ میلیارد ریال پس از بررسی به تصویب رسید.

 لایحه مساعدت به تأمین بخشی از هزینه‌های اردوهای راهیان‌نور با افزایش رقم از یک میلیارد تومان به دو میلیارد تومان مورد موافقت اعضای شورای اسلامی شهر قزوین قرارگرفت.

 در ادامه جلسه، لایحه شهرداری پیرامون عوارض ارزش افزوده ناشی از اجرای طرح‌های توسعه شهری و نحوه اجرای آن در راستای تسهیل اجرای درخواست‌های مراجعین مبالغ کمتر از دو میلیارد ریال و اجرای آن توسط مدیر منطقه و براساس نظریه کارشناسی رسمی مورد تایید قرار گرفت.

همچنین در این جلسه یک مورد از مغایرت اعلامی مصوبات شورا که از سوی هیأت تطبیق شهرستان قزوین ارائه شده بود رسیدگی و تصمیم‌گیری شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز