خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز:

کارگران شرکتی شهرداری تبریز تسهیلات دریافت می کنند

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۶۱۵

بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر که پس از تایید فرمانداری قابل اجراست، کلیه نیروهای تحت پوشش شرکتهای پیمانکاری شهرداری تبریز می توانند از تسهیلات قرض الحسنه تعاونی اعتبار شهرداری بهره مند شوند.

سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز از اختصاص ۲۰ میلیارد ریال دیگر برای اعطاء وام به کارگران شرکتی شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید حاجی زاده امروز در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه سه شنبه شب شورای اسلامی شهر تبریز لایحه شهرداری، ارجاعی از کمیسیون برنامه و بودجه مطرح و با مصوبه این کمیسیون مبنی بر اختصاص ۲۰ میلیارد ریال دیگر برای اعطاء تسهیلات به کارگران شرکتی شهرداری موافقت شد.

سخنگوی شورای شهر تبریز افزود: بر اساس این مصوبه که پس از تایید فرمانداری قابل اجراست، کلیه نیروهای تحت پوشش شرکتهای پیمانکاری شهرداری تبریز می توانند از تسهیلات قرض الحسنه تعاونی اعتبار شهرداری بهره مند شوند.

حاجی زاده خاطرنشان کرد: همچنین بر اساس این مصوبه علاوه بر کارگران فعال در حوزه تنظیف، کارگران شرکتی شاغل در فضای سبز هم با عضویت در تعاونی اعتبار شهرداری، می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

وی سقف تسهیلات در نظر گرفته شده را ۲۰ میلیون ریال و دوره بازپرداخت را حداکثر سه سال اعلام کرد و گفت: افزایش اعتبار تخصیصی برای اعطاء تسهیلات به کارگران شرکتی شهرداری تبریز آبان ماه امسال در نشست کمیته کارگری شهرداری تبریز تصویب و مقرر شد لایحه ای با رقم ۱۰ میلیارد ریال تنظیم و به شورای شهر پیشنهاد شود، اما با توجه به حجم بالای تقاضاها و با عنایت به شمار زیاد کارگران شرکتی و نیازمندی آنان به دریافت وام های ضروری، لایحه شهرداری پس از بررسی در کمسیون برنامه و بودجه به ۲۰ میلیارد ریال افزایش یافت و همین مصوبه کمیسیون، در صحن علنی شورا هم رای آورد.

حاجی زاده افزود: صدور مجوز اعطاء وام به کارگران شرکتی شهرداری تبریز اردیبهشت امسال ابتدا با ارایه لایحه ای پنج میلیارد ریالی از سوی شهرداری و تصویب در شورای شهر کلید خورد و بدین ترتیب با تصویب لایحه دوم، جمع خط اعتباری اختصاص یافته برای اعطاء تسهیلات به کارگران شرکتی شهرداری تبریز در سال جاری به رقم ۲۵ میلیارد ریال افزایش می یابد.

سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز با تاکید بر اینکه تلاش مدیریت شهری تبریز رفع تبعیض های موجود بین کارکنان شرکتی و کارکنان غیرشرکتی شهرداری است، افزود: آنطور که شهردار تبریز در جلسه تقدیم لایحه بودجه سال ۹۴ اعلام کرد، از سال آینده کلیه نیروهای تحت پوشش شرکتهای پیمانکاری شهرداری از مزایای داده شده به کارکنان تامین نیرو بهره مند خواهند شد.

حاجی زاده که عضو کمیته کارگری شهرداری کلانشهر تبریز نیز است، تاکید کرد: این تصمیمات در راستای تداوم رویکرد حمایتی شورای شهر و شهردار تبریز از کارگران شهرداری و کمک به رفع بخشی از مشکلات این قشر زحمتکش اتخاذ می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز