خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری لرستان:

تعداد پروازهای فرودگاه خرم‌آباد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۵۶۴

معاون معاون توسعه مدیریت استاندار لرستان گفت: با پیگیری‌های استاندار تعداد پروازهای فرودگاه خرم‌آباد افزایش یافت.

به گزارش ایلنا،  علی جهانی روز دوشنبه - بیست دو آبان ماه - در حاشیه برقراری پرواز چابهار در فرودگاه خرم آباد در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش پروزازهای این فرودگاه ، اظهار داشت : با اعلام آمادگی شرکت هواپیمایی "چابهار" برای برقراری پرواز در این فرودگاه، ۲ سورتی به تعداد پروازهای هفتگی مرکز استان اضافه شد.

وی افزود: در راستای مطالبات به حق مردم و خرید تجهیزات پیشرفته زمینی در فرودگاه خرم آباد همچنین پیگیری مداوم مسوولان ارشد استان، از دوشنبه ۲۲ آبان پروازهای شرکت هواپیمایی چابهار در مسیر تهران – خرم آباد – تهران برقرار شده است.

معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری لرستان گفت: این پروازها با هواپیمای "بوئینگ MD" و دوشنبه هر هفته انجام می شود که ساعت پروازی برای فردا ۲۲ آبان ماه از تهران ۱۲ و از خرم آباد ۱۴ می باشد.

جهانی بیان کرد: پیش از این در هفته ۱۶ سورتی پرواز در مسیر تهران – خرم آباد – تهران توسط ۲ شرکت هواپیمایی ماهان و ایران ایر انجام می شد و فرودگاه در روز دوشنبه هیچ پروازی نداشت که اکنون با اعلام آمادگی شرکت چابهار، پروازهای روز دوشنبه در خرم آباد دایر می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز