خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار زنجان تاکید کرد؛

ضرورت تلاش بیش از پیش مدیران برای اطلاع رسانی دستاوردهای دولت

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۱۶۹

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان، با اشاره به ضرورت تلاش بیش از پیش مدیران برای اطلاع رسانی دستاوردهای دولت، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی استان برای اطلاع رسانی دستاوردهای دولت و نظام با تولید محتوای فاخر تلاش کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان، ابوالفضل رفیعی، امروز در جلسه شورای اداری استان، با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی از دستاوردهای مهم دولت، اظها رداشت: یک تیم رسانه‌ای در این زمینه تشکیل شده است تا با مراجعه به دستگاه های اجرایی برای تولید محتوای خوب و فاخر برای دهه فجر و به مناسبت انتخابات پیش رو اقدام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، با اشاره به ابلاغ نتایج فرایندهای مختلف انتخاباتی، ادامه داد: از ۳۷۴ نفر داوطلب نمایندگی در حوزه های انتخابیه استان، ۲۳۹ نفر توسط هیات های اجرایی تایید صلاحیت شدند.

وی، تصریح کرد: افراد رد صلاحیت شده می توانند از طریق هیات نظارت بر انتخابات شکایت خود را پیگیری کنند.

رفیعی، در پایان، بر استفاده نکردن از اموال دولتی برای فعالیت انتخاباتی و رعایت بی طرفی تاکید کرد و گفت: بخشنامه مربوط در این زمینه به همه دستگاه ها ابلاغ شده است و مدیران موظف به اجرای آن هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز