خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان:

۱۲۳۸۰ میلیارد ریال از کل درآمدها در هفت ماهه نخست وصول شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۰۵۶

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: طی هفت ماهه نخست امسال ۱۲۳۸۰ میلیارد ریال از کل درآمدها در استان وصول شده است.

به گزارش ایلنا، سمانه حسن‌پور روز یکشنبه - بیست و یک آبان ماه - در جلسه کارگروه ستاد درآمد و تجهیز منابع استان، اظهار کرد: ما برای تامین مالی ایجاد زیرساخت‌های فعالیت‌های اقتصادی و عمرانی نیاز به منابع داریم و بهترین و منطقی‌ترین راه تامین منابع مالی هم وصول درآمدهای مالیاتی است.

وی خاطرنشان کرد: دولت موظف به تأمین و ایجاد زیرساخت برای همه فعالین عرصه اقتصادی و تولیدی برای بهبود اشتغال است و برای این منظور باید به موقع نیز مالیات‌های مصوب شده را جهت اداره استان‌ها وصول کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان با بیان اینکه استان از لحاظ میزان درآمد مصوب در کشور در رده بیست‌وهشتم قرار دارد، افزود: ۱۲۳۸۰ میلیارد ریال از کل درآمدها در هفت ماهه نخست وصول شده، که این رقم ۹۱ درصد درآمدهای مصوب هفت ماهه سال ۱۴۰۲ استان است.

حسن پور بیان داشت: در سال گذشته در همین زمان عملکرد درآمدهای هفت ماهه ۸۵ بوده است.

وی در پایان با اشاره به کل درآمدها افزود: از ۱۲۳۸۰ میلیارد ریال درآمدهای عمومی محقق شده، مبلغ ۱۱۴۶۶ میلیارد ریال درآمدهای مالیاتی و مبلغ ۹۱۴ میلیارد ریال درآمدهای غیرمالیاتی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز