خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت صنایع جوب و کاغذ مازندران:

ثبت نام ۹۴۷ نفر در آزمون استخدامی چوب و کاغذ/افراد متخصص و بومی در اولویت هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۷۰۲

مدیرعامل چوب و کاغذ مازندران گفت: شرکت برگزار کننده آزمون استخدامی مراحل بررسی و ویرایش اولیه و ابتدایی را برابر زمان از پیش تعیین شده به انجام رساند که از مجموع تمام ثبت نام کنندگان ۹۴۷ نفر شرایط شرکت در این آزمون را داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امید نیک نژاد ضمن بیان این مطلب گفت: شرکت برگزار کننده این آزمون مراحل بررسی و ویرایش اولیه و ابتدایی را برابر زمان از پیش تعیین شده به انجام رساند که از مجموع تمام ثبت نام کنندگان ۹۴۷ نفر شرایط شرکت در این آزمون را داشتند. 

وی خاطر نشان کرد: برای رفع دغدغه افرادی که دارای تخصص های لازم و همچنین بومی منطقه بوده اند و تمایل به حضور در این مجموعه بزرگ صنعتی را دارند اما به دلایلی امکان ویرایش اطلاعات خود را نداشتند، ترتیبی اتخاذ شد تا مهلت مجدد با مراجعه به سایت مربوطه برای ویرایش اطلاعات فراهم شود.

مدیرعامل چوب و کاغذ مازندران ادامه داد: برای آن دسته از شغل هایی که تعداد شرکت کنندگان آن از استقبال کمتری برخوردار بود با هماهنگی های لازم رشته تحصیلی جدید در نظر گرفته شده است و در این خصوص به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

نیک نژاد افزود:  افرادی که تمایل به استخدام در این مجموعه صنعتی را دارند تنها از طریق آزمون استخدامی می‌توانند جذب این شرکت گردند که تعداد آن در سال جاری ۶۵ نفر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز